[OII FL] Swap Silnika z 1.9 na 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ELEKTRONIK21
    Classic
    • 2016
    • 15

    [OII FL] Swap Silnika z 1.9 na 2.0 TDI

    Co prawda wystawiłem auto- ale decyzja nie jest jeszcze ostateczna wiec :

    Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.




    Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.





    To najmocniejsze klocki dostepne na rynku na tył jakie znam.

    + oczywiście jak co roku nowy płyn hamulcowy DOT 5.1 Motul.
  • madx32
    Ambiente
    • 2013
    • 102

    #2
    [OII FL] Swap Silnika z 1.9 na 2.0 TDI

    Panowie,

    Mam - według opinii użytkowników - jeden z najbardziej awaryjnych silników 1.9 TDI, mianowicie BXE.

    Samochód ma przejechane oryginalnie 153 tys. km. i nie wiem czego sie po nim wkrotce moge spodziewac.

    Jezeli "siądzie" to chciałbym wymienić go na 2.0 TDI CR.

    Co do szczęścia jest potrzebne aby wymienić na ten silnik.Chodzi mi o liste części do zakupu ??
    Silnik i skrzynię to wiem. Na pewno komputer również.

    Chodzi o resztę części.

    Ewentualnie czy przy tym roczniku (2010) też te silniki są wadliwe ?

    Gdzieś czytałem że silniki z rocznika 2008 były najbardziej wadliwe.

    Jak to sprawdzić czy czekają mnie wydatki ? Czy jak wymienię np. panewki, czy szklanki - nie wiem jak to się zwie - to zażegnam ktyzys ?

    Komentarz

    • Britos
      Ambiente
      • 2014
      • 185
      • Octavia II (1Z3)
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      1.9 TDI wadliwe? :shock: Toż to pancernik
      Była O2 1.6 MPI
      JEST: O2 FL 1.8 TSI : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461736#1461736 :drive:

      Komentarz

      • himi
        L&K
        • 2013
        • 1115
        • Octavia II (1Z3)
        • CBZB 1.2 TSI 105 KM

        #4
        Możesz wymieniać profilaktycznie panewki, szklanki i co tam jeszcze, po fakcie dowiesz się czy to dobra decyzja. Na forum są tacy, którzy zrobili to ,,dwa piątki przed końcem'' i tacy, którzy zmienili dobre na dobre.

        Skoro nic się nie dzieje to nie rozumiem dlaczego myślisz o swapie, który na dodatek jest karkołomny o ile nie niemożliwy.

        Sprzedaj BXE i kup sobie taki jaki planujesz. Sprawdziłem na własnej skórze: miałem BXE i mam 2.0 TDI CR 140 - różnica jest kolosalna. W dynamice, ale też w komforcie - jest cicho nawet przy dużych prędkościach. 120/h w BXE na długiej trasie to była męka. Tutaj mam 160 i nawet o tym nie wiem.

        Komentarz

        • madx32
          Ambiente
          • 2013
          • 102

          #5
          [OII FL] Swap Silnika z 1.9 na 2.0 TDI

          Niestety jestem uwiązany leasingiem na te auto.

          Niby nic się nie dzieje ale wolę dmuchać na zimne.

          Nie wiem kiedy zacząć sie martwić.

          Coś musi klekotać ?? :P czy brzęczeć ??

          Komentarz

          • himi
            L&K
            • 2013
            • 1115
            • Octavia II (1Z3)
            • CBZB 1.2 TSI 105 KM

            #6
            Nie popadaj w paranoje. Ponoć usłyszeć koniec panewek w BXE jest trudno. Jak już słychać ( w ogólnym klekocie tego motoru) to jest po zawodach. Ale nie panikuj bez powodu. Ludzie robią tymi wózkami po 250-300.000 i jest ok. A jak ci będzie lżej to wymień, pisałem ci jaki to koszt +/-

            Komentarz

            • madx32
              Ambiente
              • 2013
              • 102

              #7
              Zamieszczone przez himi
              Nie popadaj w paranoje. Ponoć usłyszeć koniec panewek w BXE jest trudno. Jak już słychać ( w ogólnym klekocie tego motoru) to jest po zawodach. Ale nie panikuj bez powodu. Ludzie robią tymi wózkami po 250-300.000 i jest ok. A jak ci będzie lżej to wymień, pisałem ci jaki to koszt +/-
              To w takim razie jeżdżę aż do "zarżnięcia"

              Komentarz

              • maszynistapaweł
                Ambiente
                • 2015
                • 140
                • Octavia II (1Z3)
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                Witam. Tak się zastanawiam czy jest możliwe połączenie wiązki wnętrza O2FL z silnikiem 2.0FSI i automatem z O2. Co mam na myśli: w uproszczeniu zamontować silnik ze skrzynią w nadwoziu O2FL. Pozdrawiam

                Komentarz

                • pietrek125
                  Rider
                  • 2012
                  • 416
                  • Octavia II combi (1Z5)

                  #9
                  Teoretycznie wszystko się da... tylko trzeba dorwać dobrego elektronika który to wszystko później zaprogramuje...


                  Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
                  CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

                  Komentarz

                  Pracuję...