Octavia II na TAXI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mirekm71
    Classic
    • 2019
    • 0

    Octavia II na TAXI

    Zamieszczone przez maksiu
    Mój post z dzisiaj bez echa czyli nawet nie czytają co drukują
    a po co czytać jakiegoś tam młodszego.............
  • mirekm71
    Ambiente
    • 2014
    • 143

    #2
    Octavia II na TAXI

    Pytalem w innym temacie i bez odzewu. Moze ktos wie gdzie w octavii mpi znalezc analogowy sygnal predklosci dla taksometru? Ponoc gdzies jest... oraz wlacznik calkowitego oswietlenia wewnetrznego jednym przewodem. W sharanie znalazlem taki przewod w module komfortu moze tu tez jest? Moze ktos posiada schematy- pinout modulu i licznika?

    Komentarz

    • Sznurek
      Classic
      • 2012
      • 37

      #3
      Hey

      Sygnał prędkości z licznika musisz wziąć poprzez dodanie nowego pina w kostce, montowałem tak dieslu i było wszystko git. Musiał byś poszukać pinout licznika by wiedzieć który to pin w MPI

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        A to nie jest niebieski kabelek z licznika ?? Cos mialem wyciagniete wlasnie z niebieskiego w O2 ex taxi
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • mirekm71
          Ambiente
          • 2014
          • 143

          #5
          Moze i niebieski jeszcze tam nie zagladalem. Ci co montuja nie chca powiedziec tylko 350 za montaz albo 700 z dodatkowym modulem can. A z tego co wiem gdzies tam sygnal analogowy jest tylko gdzie?
          Niebieski kabelek potraktuje jako punkt zaczepienia i jak juz bede wiedzial to napisze

          Microsoft ta Twoja octa byla z ktorego roku? Wszystkie 2ki mialy can? Moja jest z 9go.

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Tamta jest z 2007. Kazda O2 na can.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Sznurek
              Classic
              • 2012
              • 37

              #7
              Ja montowałem w O2 FL i vw jetta 08 ale to były diesel

              Ta cena nie jest warta tego jak zobaczyłem montaż ale ta cena pewnie jest za wiedze

              tak jak pisałem PINOUT licznika z opisem znajdź zobacz który to odpowiada to miernik w łapę i zobaczysz który puka sygnał

              Komentarz

              • mirekm71
                Ambiente
                • 2014
                • 143

                #8
                No wlasnie licznik to nie radio, zeby wyciagnac i jechac prowadzac pomiary. Licznik musi byc zamongowany bo ma immo a pinout w sieci chyba nie wystepuje :-) Musze dalej szukac ale dziekuje za wszelkie sugestie. Juz wiem, ze modul nie bedzie potrzebny.

                Komentarz

                • Sznurek
                  Classic
                  • 2012
                  • 37

                  #9
                  Maicroft mógłbyś udostępnić foto z pinout licznika bo wygasł link.

                  [ Dodano: Czw 12 Lut, 15 21:15 ]
                  Zamieszczone przez mirekm71
                  No wlasnie licznik to nie radio, zeby wyciagnac i jechac prowadzac pomiary. Licznik musi byc zamongowany bo ma immo a pinout w sieci chyba nie wystepuje :-) Musze dalej szukac ale dziekuje za wszelkie sugestie. Juz wiem, ze modul nie bedzie potrzebny.
                  Nie widzę problemu w dwie osoby zrobić taki zabieg wypuścić przewodzik i miernik w dłoń i test, licznik jest na zatrzaski więc na sztukę można go położyć i git dla chcącego nic trudnego.
                  Sprawdź 28 pin

                  Komentarz

                  • mirekm71
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 143

                    #10
                    Pin 28 moge sprawdzic ale kroic kazdy z 32 przewodow i prowadzic poszukiwania mija sie z celem :-). Mozna by jeszcze sprawdzic pin przy liczniku z przewodami przy impulsatorze czy sie cos pyknie. Gdzies czytalem, ze jesli ida trzy to boczne sa zasilaniem a srodkowy impulsem. Pogoda mnie troche ogranicza i dlatego poszukuje informacji. Jak by bylo cieplo to szukalbym po omacku jednoczesnie i moze bym znalazl.

                    Prowadze jednoczesnie poszukiwania na elektrodzie



                    na razie bezskutecznie.

                    Komentarz

                    • Sznurek
                      Classic
                      • 2012
                      • 37

                      #11
                      Jak mnie pamięć nie myli to musisz dołożyć pin żeński do kostki. Nie wepniesz się w przewód bo go nie ma odpowiadającego za to.
                      Robiłem to w zeszłym roku w dwóch autach i już mi wyleciało z głowy jutro postaram się coś więcej pokopać.

                      Komentarz

                      • Wojtenio
                        L&K
                        • 2012
                        • 1099
                        • Octavia III (5E3)
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        #12
                        mirekm71, Może się przyda O2 FL od maja 2009 żebyś nie musiał kroić kabli :

                        Złącze, 32-stykowe T32c:

                        1 - Czujnik poziomu paliwa
                        2 - Czujnik poziomu paliwa
                        3 - Czujnik wskaźnika ilości paliwa -2- (występuje wyłącznie w samochodach wyposażonych w napęd na wszystkie koła)
                        4 - Czujnik wskaźnika ilości paliwa -2- (występuje wyłącznie w samochodach wyposażonych w napęd na wszystkie koła)
                        5 - Wolne
                        6 - Wolne
                        7 - Cewka czytnika blokady rozruchu
                        8 - Cewka czytnika blokady rozruchu
                        9 - Sygnał prędkości jazdy – wyjście
                        10 - Wolne
                        11 - Czujnik poziomu/temperatury oleju
                        12 - Wolne
                        13 - Wolne
                        14 - Wolne
                        15 - Czujnik zużycia klocków hamulcowych
                        16 - Zacisk 31 – wejście
                        17 - Czujnik wskazania poziomu płynu do spryskiwaczy szyb
                        18 - Czujnik poziomu płynu chłodzącego
                        19 - Czujnik temperatury zewnętrznej
                        20 - Zacisk 31 (masa czujników) – wyjście
                        21 - Wolne
                        22 - Wolne
                        23 - Wolne
                        24 - Wolne
                        25 - Włącznik lampki kontrolnej hamulca ręcznego
                        26 - Czujnik poziomu płynu hamulcowego
                        27 - Czujnik ciśnienia oleju
                        28 - CAN-H, zestaw wskaźników
                        29 - CAN-L, zestaw wskaźników
                        30 - Wolne
                        31 - Zacisk 15 – wejście
                        32 - Zacisk 30 – wejście

                        Opis wolne nie oznacza że faktycznie jest wolne tylko brakuje opisów do niektórych funkcji ( kontrolek ) .

                        Komentarz

                        • mirekm71
                          Ambiente
                          • 2014
                          • 143

                          #13
                          Moja jest co prawda z kwietnia ale jesli nie ma duzych roznic- zmian to na pinie 9 powinna byc informacja, ktorej potrzebuje. Weekend ma byc cieply to moze rozbiore a jak nie to postaram sie w tygodniu wbic do kolegina ogrzewana hale i wyciagnac przewod.

                          Sznurek to by sie pokrywalo z tym co piszesz. Jesli jest wyjscie a radio korzysta z can'a to pin nie jest uzywany i trzeba by dolozyc zlaczke.

                          [ Dodano: Sob 14 Lut, 15 15:04 ]
                          Niestety na 9tym caly czas masa. Chyba, ze mozna cos wlaczyc vcds' em ale watpie.

                          Komentarz

                          Pracuję...