czujnik parkowania przód zespolony z radiem STREAM
Witam . Mam radio w OII STREAM który współpracuje z z czujnikiem cofania tył. Czy jest możliwość poza serwisem założyć czuj nik parkowania do przodu i podłączyć go pod radio żeby z nim współgrał. Ij jak to działa , jak jadę na Ibiegu , czy jak . Dzięki za podpowiedzi . Pzodr.
Nie, zarówno czujnik z przodu jak i z tyłu włączają się po wrzuceniu 'wstecznego' lub można je uaktywnić włącznikiem (tym samym, którym się je wyłącza)
Nie, zarówno czujnik z przodu jak i z tyłu włączają się po wrzuceniu 'wstecznego' lub można je uaktywnić włącznikiem (tym samym, którym się je wyłącza)
Może będzie to głupie pytanie, ale gdzie jest takie coś co wyłącza i włącza te czujniki?
Mam O2 Amiente ale nie zlokalizowałem takiego "przycisku".
Pozdrawiam
Może będzie to głupie pytanie, ale gdzie jest takie coś co wyłącza i włącza te czujniki?
Mam O2 Amiente ale nie zlokalizowałem takiego "przycisku".
Pozdrawiam
To nie jest głupie pytanie, bo ja tez po przeczytaniu powyższego postu zacząłem się nad tym zastanawiać ;-)
Octavia II Ambiente 1,6 MPI (75kW/102KM) + LPG LandiRenzo Omegas
Navi & CB on board ;-)
Wysłany: Wczoraj 19:05
uwe napisał/a:
Nie, zarówno czujnik z przodu jak i z tyłu włączają się po wrzuceniu 'wstecznego' lub można je uaktywnić włącznikiem (tym samym, którym się je wyłącza)
Może będzie to głupie pytanie, ale gdzie jest takie coś co wyłącza i włącza te czujniki?
Mam O2 Amiente ale nie zlokalizowałem takiego "przycisku".
Pozdrawiam
Przycisk wyłączania czujników znajduje się tylko w wersjach, w których czujniki występują zarówno z przodu, jak i z tyłu. Jeśli macie tylko czujniki z tyłu, włączają się one po wrzuceniu biegu wstecznego automatycznie.
No wlasnie, jak czujnik jest tylko z tylu, to uruchamia sie wstecznym i bedzie zawsze. Ten guzik jest do wlaczenia/wylaczenia przednich czujnikow, wiec musialby sie pojawic w chwili dolozenia ich do auta
fernando napisał/a:
szkoda napisał/a:
Maicroft napisał/a:
Ten guzik jest do wlaczenia/wylaczenia przednich czujnikow
nie, załącza\wyłącza tył i przód jednocześnie :idea:
Ale trzeba mieć jeszcze ten "przód" :wink:
z tego co napisałeś wczesniej, nie mozna mieć "guzika" bez przodu, no nie :?: :szeroki_usmiech
Zgadza się Chyba że ktoś zrobił sobie upgrade we własnym zakresie :lol: Ponadto zdaje się, że czujników parkowania nie da się wyłączyć po wrzuceniu wstecznego nawet przyciskiem (jeśli już go masz)
Hmm, nie zwrocilem uwagi, wiem, ze na 100% wyl/wl przod mozliwe ze rowniez tyl :roll:
Załącza jednocześnie przód i tył.
To samo po wrzuceniu wstecznego - działa przód i tył, przy czym dźwięki są w różnej tonacji. Po wyrzuceniu wstecznego i wrzuceniu jedynki wszystkie czujniki są dalej aktywne, chyba, że wyłączy się je przyciskiem lub przekroczy prędkość chyba 20-30km/h.
fernando napisał/a:
czujników parkowania nie da się wyłączyć po wrzuceniu wstecznego nawet przyciskiem (jeśli już go masz)
da się :idea:
OKi, daje za wygraną, chociaż sięgnąłem po instrukcje i na mój rozum tam jest napisane, że włączyć tył się da przyciskiem, ale wyłączyć? Zakładam, ze ktoś z Was już to sprawdzał i przepraszam za zamieszanie...
Jak to podłączenie?
Jak masz fabrycznie zamontowane czujniki, fabrycznie nie znaczy w fabryce. To kodujesz moduły Partronik i Radio tak aby wyświetlała się wizualizacja Partronika na wyświetlaczu radia. Czujniki parkowania masz fabryczne? Radio też od nowości siedzi w samochodzie i nie wyświetla się nic po wrzuceniu wstecznego to znaczy, że nie jest ta funkcja zakodowana i da się to uruchomić.
To trzeba dokupić komplet czujników na przód, mocowania do tych czujników, zderzak chyba trzeba wymienić, choć możliwe, że z przodu pod zderzakiem są zaznaczone otwory. Do tego trzeba wymienić centralne partronika z tyłu tak aby obsługiwała 8 czujek. Wtedy będzie gites. A jeszcze wiązka czujników, która biegnie od przedniego zderzaka do tyłu do bagażnika pojazdu. Trochę dużo bawienia jest z tym, ale jest to wykonalne.
Komentarz