Silnik BKD po programie - 170KM /380 Nm. Zaczął pojawiać się notlauf przy pełnym bucie (2 tygodnie po wirusie - nie występował przed programem). Na chwilę obecną tylko grupa 11, 4, 8 i 10. Nie mam więcej danych, ponieważ turbosprężarka nie wytrzymała do końca logów - ukręcony wirnik. Nowa sprężarka w drodze, tylko czy przeżyje kolejną próbę logów?
Nie jestem ekspertem, ale czy ciśnienie doładowania nie jest zbyt duże. Na 99% wygląda to na zapieczone kierownice. Wszystko okaże się w najbliższy czwartek po wymianie i rozebraniu turbiny.
Jakie wartości ciśnienia są poprawne dla seryjnego i modyfikowanego BKD?
Nie jestem ekspertem, ale czy ciśnienie doładowania nie jest zbyt duże. Na 99% wygląda to na zapieczone kierownice. Wszystko okaże się w najbliższy czwartek po wymianie i rozebraniu turbiny.
Jakie wartości ciśnienia są poprawne dla seryjnego i modyfikowanego BKD?
Komentarz