Wiązka czujnika klocków hamulcowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • *specu*
    Drive
    • 2013
    • 55
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Wiązka czujnika klocków hamulcowych

    Witam
    Czy to możliwe że w mojej Skodzie 1.6 Lpg rok 2012 BSE wersja Fresh nie ma tej że wiązki ? Zdziwiłem się kiedy wymieniałem klocki a sprzedawca sprzedał mi właśnie takie z kostką do podpięcia pod wiązkę której u mnie niema. :/
  • georgg
    RS
    • 2013
    • 17153
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Zamieszczone przez *specu* Zobacz wpis
    Witam
    Czy to możliwe że w mojej Skodzie 1.6 Lpg rok 2012 BSE wersja Fresh nie ma tej że wiązki ? Zdziwiłem się kiedy wymieniałem klocki a sprzedawca sprzedał mi właśnie takie z kostką do podpięcia pod wiązkę której u mnie niema. :/
    Nie ma. Księgowi w Skodzie zaoszczędzili.
    SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
    ​​​
    Grzegorz

    Moja Ambitna Czarnula

    Komentarz

    • *specu*
      Drive
      • 2013
      • 55
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      czyli oryginał a już myślałem że coś bylo majstrowane

      Komentarz

      • Ciacho123
        Ambiente
        • 2016
        • 101
        • Octavia II (1Z3)
        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

        #4
        Właśnie problem jest taki, że chyba po 2011r, przestali montować tą wiązkę do Octavii, ale jeśli chcemy kupić klocki hamulcowe na przód to nie sposób znaleźć takie aby nie posiadały tych kabelków z kostką do podłączenia do wiązki auta. Nie pozostaje więc nic innego jak te kabelki odciąć.

        Komentarz

        • *specu*
          Drive
          • 2013
          • 55
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          tak też uczyniłem :P ale reszta pasuje bez zarzutów

          Komentarz

          • Wolga85
            Rider
            • 2014
            • 288
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            Zrezygnowali z czujników bo było z nimi więcej problemów niż pożytku. Po pierwsze czujnik jest na jednym z czterech klocków czyli sprawdza stan 1 z 4. Dwa działa na zasadzie przerwania obwodu. Czyli mamy kabelek w klocu który jak się przetrze zapala kontrolkę ale częściej był problem ze stykiem w kostce albo przewód się przerywał i świeciła kontrolka mimo że wszystko było ok. Trzy klocki zużywają się raczej wolno i spokojnie można określić wzrokowo ile ich jeszcze zostało przy corocznej kontroli pojazdu.

            Komentarz

            Pracuję...