Osłona silnika 1,4TSI (dolna)
Zwiń
X
-
Tak będzieSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
-
-
Ja na lato zakładam krótką, ale jak nie dużo jeździsz powyżej 160km/h to i w lato może być długaSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez macherstudio Zobacz wpisCenna uwaga z tym rozerwaniem, w sumie ona ma być po to aby przyjmować na siebie ciosy
Zamieszczone przez macherstudio Zobacz wpisI jesteś pewien że będzie pasowała pod 1,4 TSI CAXA ?
Komentarz
-
-
Osłona OEM jest zrobiona z miękkiego grubego tworzywa, tak więc nawet zawieszenie się na krawężniku, nie robi na niej większego wrażenia, oprócz paru rys... zamienniki są robione tak jak nadkola za PRL-u... na zimnie jeden strzał i pęka... w dodatku nie zawsze pasują... u teścia montowałem taką do Leon-a i musieliśmy w dwójkę ... jeden naciągał, drugi celował śrubkami...
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Panowie, trochę odgrzebie temat. Drugi raz, w zeszłym roku tez przerabialem, odksztalcila mi się osłona pod silnikiem. Starczy temperatura powyżej 30*C, dłuższa trasa i Octavia dostaje brzucha jak ciężarna kotka. Pierwszy raz mechanik mi ja ogrzal palnikiem i pi razy drzwi wyprostował. Teraz znów to samo.
Jakieś rozwiązanie ? Osłona z blachy ryflowanej? Czy takie coś rdzewieje ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rauxel Zobacz wpisPanowie, trochę odgrzebie temat. Drugi raz, w zeszłym roku tez przerabialem, odksztalcila mi się osłona pod silnikiem. Starczy temperatura powyżej 30*C, dłuższa trasa i Octavia dostaje brzucha jak ciężarna kotka. Pierwszy raz mechanik mi ja ogrzal palnikiem i pi razy drzwi wyprostował. Teraz znów to samo.
Komentarz
-
-
Naturalnie mam zmiennik. Zdawał się dobry, ciężki, z mocnego tworzywa, nawet fabryczne otwory w plastikach pasowały do tej osłony, starczyło przykręcić.
Cena tej ze Scouta trochę spora + montaż wspornikow. Ktoś może polecić dobry zmiennik z tworzywa ? Ewentualnie poszukać oryginału uzywki?
Komentarz
-
-
Pb i Diesel mają inaczej poprowadzone rury kolektorowe, które mocno się nagrzewają- w Pb jest pod silnikiem, w Dieslu z tyłu silnika i nad ramą pomocniczą. Stąd min. różnica kształtu osłony (poza ochroną termiczną w Dieslu). Ale... wymieniałem kilka dni temu fabryczną osłonę w Fabi II Pb - wyciętą na pełną, oryginalną od VW Polo, która ma niewielkie wycięcie na rurę kolektorową i to wycięcie oklejone jest blachą aluminiową.Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Dwururka pod silnikiem?. Ciekawe bo nie widziałem O2 z kolektorem wydechowym pod miską... miałem 1,6MPI mam 2,5MPI i w obu kolektor jest od strony kabiny... zresztą na zimę zakładam pełną osłonę od Diesla i nic się nie odkształca, a dużo tam miejsca do miski nie ma...
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
Komentarz