witam,
mam problem z octavia 1.6 mpi lpg CHGA - jest to fabryczne lpg (nie montowane u dealera). Auto przez od nowości przez 160 tys. nie sprawiało żadnych problemów ale potem zaczęły się niestety :-(
Nie pomogła wymiana wtryskiwaczy gazu, cewki, przewodów, świec. ASO rozkłada ręce (mają problem nawet z komputerem do obsługi auta bo ten model nie ma oddzielnego ecu do lpg). Auto szarpie pod małym obciążeniem - np zjazd z niewielkich pochyłości na lekkim gazie lub na luzie a następnie przyśpieszanie - czyli obciążanie silnika. W takich warunkach auto dusi się (i na PB i na LPG), wyskakują kontrolki silnika, silnik szarpie i po jakimś czasie mu to przechodzi. Były próby jazdy na PB na zakręconym zaworze lpg - objawy te same.
Pytanie od czego zacząć diagnozę bo pomysłów już brakuje... Co warto po kolei sprawdzić aby dotrzeć do przyczyny usterki? Może ktoś z koleżanek/kolegów może polecić warsztat znający na na 1.6 mpi w Warszawie lub Kielcach?
mam problem z octavia 1.6 mpi lpg CHGA - jest to fabryczne lpg (nie montowane u dealera). Auto przez od nowości przez 160 tys. nie sprawiało żadnych problemów ale potem zaczęły się niestety :-(
Nie pomogła wymiana wtryskiwaczy gazu, cewki, przewodów, świec. ASO rozkłada ręce (mają problem nawet z komputerem do obsługi auta bo ten model nie ma oddzielnego ecu do lpg). Auto szarpie pod małym obciążeniem - np zjazd z niewielkich pochyłości na lekkim gazie lub na luzie a następnie przyśpieszanie - czyli obciążanie silnika. W takich warunkach auto dusi się (i na PB i na LPG), wyskakują kontrolki silnika, silnik szarpie i po jakimś czasie mu to przechodzi. Były próby jazdy na PB na zakręconym zaworze lpg - objawy te same.
Pytanie od czego zacząć diagnozę bo pomysłów już brakuje... Co warto po kolei sprawdzić aby dotrzeć do przyczyny usterki? Może ktoś z koleżanek/kolegów może polecić warsztat znający na na 1.6 mpi w Warszawie lub Kielcach?
Komentarz