Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problemy z nawiewem powietrza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problemy z nawiewem powietrza

    Na początek chciałem się przywitać
    Moja fura to skoda octavia 2 2010r., climatronic dwustrefowy.
    Mam problem z nawiewem powietrza i liczę na to,że z Wami dam radę go rozwiązać.
    Przyszły chłodne dni i podczas wchodzenia w zakręt, z kratek, przede wszystkim na nogi zaczyna lecieć zimne powietrze( zimne czyli takie jak jest na zewnątrz). Jest to mocno irytujące, bo jazda po mieście jest mało przyjemna. Ponadto sterowanie też nie należy do precyzyjnych. Jak ustawie HI to jest upał, a jak dam jeden stopień mniej to już po chwili w samochodzie robi się chłodno.
    Szukalem już informacji o tym problemie, ale temat chyba mało popularny. Jeśli ktokolwiek z Was ma jakąkolwiek wiedzę na temat budowy mieszalnika powietrza, sterowania i układu klap to proszę pisać. Może wspólnie coś wymyślimy. Dzięki, pozdrawiam

  • #2
    Cześć.
    Najpierw proponuję podpiąć VCDS i sprawdzić błędy, następnie odczyty czujników temperatury.

    Komentarz


    • #3
      Witajcie. Dziś byłem u elektryka. Błędów brak. Odczyt czujników na załączonym zdjeciu
      Załączone pliki

      Komentarz


      • #4
        Po dłuższej jeździe też tak reaguje na zadaną temperature ? Czy tylko po odpaleniu jakiś czas ?
        OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


        T: 500286848

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez 1bart0111 Zobacz wpis
          Na początek chciałem się przywitać
          Moja fura to skoda octavia 2 2010r., climatronic dwustrefowy.
          Mam problem z nawiewem powietrza i liczę na to,że z Wami dam radę go rozwiązać.
          Przyszły chłodne dni i podczas wchodzenia w zakręt, z kratek, przede wszystkim na nogi zaczyna lecieć zimne powietrze( zimne czyli takie jak jest na zewnątrz). Jest to mocno irytujące, bo jazda po mieście jest mało przyjemna. Ponadto sterowanie też nie należy do precyzyjnych. Jak ustawie HI to jest upał, a jak dam jeden stopień mniej to już po chwili w samochodzie robi się chłodno.
          Szukalem już informacji o tym problemie, ale temat chyba mało popularny. Jeśli ktokolwiek z Was ma jakąkolwiek wiedzę na temat budowy mieszalnika powietrza, sterowania i układu klap to proszę pisać. Może wspólnie coś wymyślimy. Dzięki, pozdrawiam

          Hej i wiesz co było problemem bo mam idealnie te same objawy

          Komentarz


          • #6
            Wybaczcie, że tak późno odpisuję.
            Problem wciąż nie rozwiązany. Jeśli chodzi o podmuchy zimnego powietrza to faktycznie ustają one po dłuższej jeździe (co mogłoby rzeczywiście sugerować, że problemem nie jest uszkodzenie mechaniczne). Natomiast nieprecyzyjna regulacja temperatury jest wciąż taka sama. Albo marzniesz, albo upocony....

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X