[O2] 1.4 TSI utrata mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pascal
    Rider
    • 2009
    • 510
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #26
    dawno mnie nie było, wiec napisze co u mnie. mianowicie pojawił się checkengine i ... samochód jakby odżył.Po jakims czasie byłem na przeglądzie u naszego forumowego kolegi robecool, - po podpięciu vaga Robert skasował błąd, pomierzyl wszystkie parametry i wszystko wyszło ok. Samochód jeździ normalnie, wszystko jest elegancko. takze dalej nie wiem co to bylo :/

    Komentarz

    • uli07
      Rider
      • 2012
      • 391
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #27
      Dzisiaj tak przypadkowo podpialem VCDS-a do auta i wlasnie pojawil mi sie ten blad Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached.
      Nie ma Check Engine i auto jezdzi jak zawsze. Jest rozwiazanie tego problemu?

      Jesli logi, to ktore kanaly zbierac?

      Z gory dzieki za pomoc.
      Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
      Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
      Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        #28
        uli07, generalnie wyjebał Ci się zawór wastegate (no może początki wyjabania heh)

        kompletnie nic z tym nie zrobisz - tylko wymiana

        jest temat właśnie o turbo CAXA - poszukaj
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        • uli07
          Rider
          • 2012
          • 391
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          Pisząc wymiana masz na myśli wymianę turbo jako całości? Nie zaworu?
          Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
          Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
          Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40

          Komentarz

          • endryu
            RS
            • 2006
            • 3773
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #30
            Zamieszczone przez uli07
            Pisząc wymiana masz na myśli wymianę turbo jako całości? Nie zaworu?
            Tak jak Luki napisał blokuje się zawór upustowy. Naprawa polega na wymianie kolektora wydechowego gdzie znajduje się ten zawór upustowy. Zawór jest niewymienialny. Opis w temacie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=25329&start=0
            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
            =================================================

            Komentarz

            Pracuję...