dawno mnie nie było, wiec napisze co u mnie. mianowicie pojawił się checkengine i ... samochód jakby odżył.Po jakims czasie byłem na przeglądzie u naszego forumowego kolegi robecool, - po podpięciu vaga Robert skasował błąd, pomierzyl wszystkie parametry i wszystko wyszło ok. Samochód jeździ normalnie, wszystko jest elegancko. takze dalej nie wiem co to bylo :/
[O2] 1.4 TSI utrata mocy
Zwiń
X
-
Dzisiaj tak przypadkowo podpialem VCDS-a do auta i wlasnie pojawil mi sie ten blad Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached.
Nie ma Check Engine i auto jezdzi jak zawsze. Jest rozwiazanie tego problemu?
Jesli logi, to ktore kanaly zbierac?
Z gory dzieki za pomoc.Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
-
uli07, generalnie wyjebał Ci się zawór wastegate (no może początki wyjabania heh)
kompletnie nic z tym nie zrobisz - tylko wymiana
jest temat właśnie o turbo CAXA - poszukajkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Pisząc wymiana masz na myśli wymianę turbo jako całości? Nie zaworu?Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez uli07Pisząc wymiana masz na myśli wymianę turbo jako całości? Nie zaworu?O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Komentarz