Mały update wiadomości odnośnie auta dla zainteresowanych; :idea:
W związku z "drobnymi" problemami z autem postanowiłem osobićie wymienić lekko wytarty wałek rozrządu temat znany na forum i jak widać BMM wcale nie jest odporny na bolączki z innych modeli silników PD ( który po demontażu okazał się być dość mocno zniszczony :| ) do tego dołączyły nowe utwardzone popychacze i łożyska wałka rozrządu..
Mimo iż auto miało 20tkm wymieniany kompletny rozrząd w ASO wraz pompą wody (stopień zużycia rolek i pompy wody po 20tkm) zmusił mnie do wymiany całości na nowy kompletny zestaw rozrządu
Nie wiem skąd ASO w Szczecinie bierze swoje częsci ale takie zużycie po 20 tkm to kpina :evil:
Mając auto na podnośniku dostrzegłem kolejne niedbalstwo ASO w postaci wycieku z przekładni kątowej którą wymieniono mi w/w ASO :evil: (Po kilku telefonach auto trafia do serw. VW w Niemczech gdzie obecnie przebywam) Myśląc , że teraz już będzie z górki wsiadam na jazdę testową z nowym wałkiem rozrządu i ... :arrow: sprzęgło się ślizga :!: :!: :!: (auto 113tkm i padnięte sprzęgło :!: )
Powrót na podnośnik i :shock: jakiś gamoń w ASO wkręcił za długą śrubę która z czasem doprowadziła do uszkodzenia obudow skrzyni i wyciek oleju do "komory z dwumasą i sprzęgłem"
No to sobie popisałem... qrwa normalnie scenariusz na materiał do TV
C.d.n.
W związku z "drobnymi" problemami z autem postanowiłem osobićie wymienić lekko wytarty wałek rozrządu temat znany na forum i jak widać BMM wcale nie jest odporny na bolączki z innych modeli silników PD ( który po demontażu okazał się być dość mocno zniszczony :| ) do tego dołączyły nowe utwardzone popychacze i łożyska wałka rozrządu..
Mimo iż auto miało 20tkm wymieniany kompletny rozrząd w ASO wraz pompą wody (stopień zużycia rolek i pompy wody po 20tkm) zmusił mnie do wymiany całości na nowy kompletny zestaw rozrządu
Nie wiem skąd ASO w Szczecinie bierze swoje częsci ale takie zużycie po 20 tkm to kpina :evil:
Mając auto na podnośniku dostrzegłem kolejne niedbalstwo ASO w postaci wycieku z przekładni kątowej którą wymieniono mi w/w ASO :evil: (Po kilku telefonach auto trafia do serw. VW w Niemczech gdzie obecnie przebywam) Myśląc , że teraz już będzie z górki wsiadam na jazdę testową z nowym wałkiem rozrządu i ... :arrow: sprzęgło się ślizga :!: :!: :!: (auto 113tkm i padnięte sprzęgło :!: )
Powrót na podnośnik i :shock: jakiś gamoń w ASO wkręcił za długą śrubę która z czasem doprowadziła do uszkodzenia obudow skrzyni i wyciek oleju do "komory z dwumasą i sprzęgłem"
No to sobie popisałem... qrwa normalnie scenariusz na materiał do TV
C.d.n.
Komentarz