Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] długa reakcja na dodanie gazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] długa reakcja na dodanie gazu

    I jedno i drugie ostrzezenie ustawia sie z poziomu MD. Ostrzezenie o predkosci na zimowkach ustawia sie w menu setup, ostrzezenie ogolne o predkosci, to jeden z ekranow glownych MFD, zatyrulowany Speed warning.

    [ Dodano: Sro 29 Lip, 15 13:40 ]
    U mnie prezy muskuly liczba 225km/h - pomarzyc dobra rzecz

  • #2
    [O2] długa reakcja na dodanie gazu

    Panowie,
    moja czarna suka robi mi fochy, mianowicie słabo reaguje na gwałtowne dodanie gazu, tz.: dodaje gazu i czekam około 2s zanim nastąpi reakcja, mało tego do około 2200 rpm idzie jej słabo, po tym zakresie jest wyczuwalna poprawa, obrazowo to opisując to wygląda to tak jak by ktoś z tyłu doczepił gumę, która podczas ruszania się rozciąga ograniczając przyspieszenie auta a w okolicach 220 rpm "guma" pęka i auto zaczyna jechać, co prawda w tych górnych obrotach też czuć lekkie męczenie się ale nie jest to tak dramatyczne jak w niższych zakresach obrotowych.
    Swego czasu bez wysiłku piszczały opony na 2 biegu, teraz to jest tylko możliwe jak jest mokro na drodze.
    Nadmienię, że przy normalnym dodawaniu gazu nie jest wyczuwalna ta zwłoka, jeździ gorzej niż po programie ale znośnie, jaj robi sobie do 2200 rpm i przy gwałtownym dodaniu gazu.
    Ale możne po kolei, bo historia jest długa
    - rok temu była wymieniana turbina , w zasadzie regenerowania
    - po tym zabiegu miałem pojechać na korektę programu ale się wstrzymałem bo suka zaczęła dymić na szaro/niebiesko
    - pierwsze podejrzenie turbo, poszło na gwarancji, turbo sprawne
    - drugi strzał , wtryski i ich uszczelnienie, uszczelnienie zostało wymienione, wtryski sprawdzone w Nadarzynie u jakiegoś znanego magika, ponoć nie ma się do czego przyczepić zaś same pd wykazują parametry prawie tak samo dobre jak nówki.
    - korekta programu , auto zapindala jak szalone, na mokrym spokojnie zapiszczy na 3 biegu
    - znaleziona przyczyna dymienia, to chłodnica spalin, chłodnica odłączona a w zasadzie EGR, auto odrobinę lepiej się zbierało.
    - świeci się kontrolka check engine ale to bez znaczenia bo dotyczy odłączonego EGR, innych błędów brak.
    - ponieważ moje maluchy narzekały że im niedobrze jak tata przyspiesza , pojeździłem chwilkę wolniej, może z miesiąc, góra dwa.

    i teraz pierwszy ciepły weekend jedziemy na wieś do rodziny, che coś tam wyprzedzić , noga w podłogę i musiałem wrócić za tira ponieważ auto nie jedzie jak powinno , albo jak byłem przyzwyczajone , że jeździło.

    Czarna suka został odstawiona do warsztatu na analizę, i : turbo wstaje z samego dołu ja trzeba, mieszek od turbo nie ma luzów, chyba jest szczelny ( o to nie dopytałem), kierowniczki się nie zacinają, przepływa jest ok, PD nie sprawdzaliśmy ponieważ były sprawdzanie z grudniu, bip (czy jak to tam się nazywa) przy pełnym obciążeniu waha się od -0,28 do 0,28, układ dolotowy szczelny, jedyne co mam mocno rozje.... to sprzęgło i dwumas ale czy one by powodowały takie opóźnienie ? generalnie jeżdżąc autem ma się wrażenie jak by auto chciało jechać a nie mogło w pełni wykorzystać swoich możliwości bo coś je blokuje/zatyka


    Auto przeszło też serwis więc , nowy olej i komplet filtrów zawitał , nic się nie zmieniło.

    Jakieś sugestie gdzie ewentualnie szukać ? , może ktoś miał coś podobnego ?
    O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

    Komentarz


    • #3
      loru, jak w tym serwisie wyeliminowano te podzespoły, że wszystkie sprawne?
      najlepiej zrób logi dynamiczne (chociażby 3,8,11), wg mnie przepływka ale to strzał bez wglądu w cyferki.
      jakieś błedy poza tym ?

      Komentarz


      • #4
        logi, bez tego nic nie będzie
        dsg masz ?

        jak w tym warsztacie sprawdzili to wszystko :?:

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez cysterniarz
          loru, jak w tym serwisie wyeliminowano te podzespoły, że wszystkie sprawne?
          jak w tym warsztacie sprawdzili to wszystko :?:
          pd i turbina zostały wymontowane i odesłane na testy do specjalistycznych warsztatów, reszta oględzin na miejscu.
          Zamieszczone przez cysterniarz
          najlepiej zrób logi dynamiczne (chociażby 3,8,11
          logi, bez tego nic nie będzie
          pierwszą rzeczą jaką się w tym warsztacie robi przed serwisem to logi dynamiczne i statyczne , bez nich mechanik nie podchodzi do auta, z nich wynika, ze wsio ok ale postaram się zrobić i tu wkleić.
          Zamieszczone przez cysterniarz
          jakieś błedy poza tym ?
          tylko przepalona żarówka w kierunkowskazie.
          Zamieszczone przez abstinent
          dsg masz ?
          nie

          sorry, że się nie odzywałem , wakacje były.
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz


          • #6
            Loru sorki za ot w temacie, ale zapytam czy rozwiazales problem z autem? Jeżeli tak to co było przyczyną? A czy jeżeli kiedyś pisałeś ze regenerowales turbo to lało olejem czy całkiem padło? Pytam ponieważ mam turbo po regeneracji ponieważ całkiem się rozsypalo i mam wrażenie ze nie pompuje tak jak wcześniejsze a mam olej jeżeli odepne rurę od egr i nie wiem ile tam Oleju może być dopuszczalne czy całkiem sucho, dodam że dla testu odlanczalem odme i zauważyłem znacznie mniej Oleju juz ale jednak nadal tam idzie i zastanawiam się czy spowrotem nie wyciągać turbo do sprawdzenia

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez fooojciech
              Loru sorki za ot w temacie, ale zapytam czy rozwiazales problem z autem? Jeżeli tak to co było przyczyną? A czy jeżeli kiedyś pisałeś ze regenerowales turbo to lało olejem czy całkiem padło? Pytam ponieważ mam turbo po regeneracji ponieważ całkiem się rozsypalo i mam wrażenie ze nie pompuje tak jak wcześniejsze a mam olej jeżeli odepne rurę od egr i nie wiem ile tam Oleju może być dopuszczalne czy całkiem sucho, dodam że dla testu odlanczalem odme i zauważyłem znacznie mniej Oleju juz ale jednak nadal tam idzie i zastanawiam się czy spowrotem nie wyciągać turbo do sprawdzenia
              Nadal szukamy przyczyny, z logów wynika że jest zajebiście a nie chce jeździć, co do turbo to regenerowałem ponieważ zapiekły się kierowniczki przez uszkodzoną gruchę która nie wychylała ich w całym zakresie.
              O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

              Komentarz


              • #8
                A mógłbyś zdjąć rurę od egr i zobaczyć jak tam u ciebie jest z olejem? Czy również stoi w rurze czy u ciebie sucho? Najlepiej jak byś dał radę foto zapodać oczywiście jeżeli możesz to sprawdzić dla mnie bo mnie ten temat trochę nurtuje z tym turbo, a znowu je wykładać i sprawdzać to znowu kolejne koszta

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez fooojciech
                  A mógłbyś zdjąć rurę od egr i zobaczyć jak tam u ciebie jest z olejem? Czy również stoi w rurze czy u ciebie sucho? Najlepiej jak byś dał radę foto zapodać oczywiście jeżeli możesz to sprawdzić dla mnie bo mnie ten temat trochę nurtuje z tym turbo, a znowu je wykładać i sprawdzać to znowu kolejne koszta
                  Foto poszło na mila, za wielkie żeby wkleić na forum a nie che mi się przycinać itp, ale tak mam trochę oleju w nim.
                  O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                  Komentarz


                  • #10
                    Foto poszło na mila, za wielkie żeby wkleić na forum a nie che mi się przycinać itp, ale tak mam trochę oleju w nim.
                    Trochę oleju jest zawsze.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz


                    • #11
                      Właśnie oglądałem zdjęcie i widzę że jest tak samo z egr u mnie. Tylko ze ja bardziej miałem na myśli rurę łącząca do egr. Bo tam wyraźnie widać czy oliwa leci czy nie. Teraz jeżdżę z odpieta odma na zewnątrz i widzę jednak duża zauważalna różnice w ubytku Oleju, oczywiście teraz już znacznie mniej leci, wydaje mi się ze teraz do tej pory przez jakiś czas jeszcze wyciagalo to co nazbierało się w ic i pewnie to było powodem, a odma ciągle olej pchala. Jeszcze pozostaje wyczyścić egr i kolektor ssący bo trochę tego Oleju nakaszlalo tam

                      Komentarz


                      • #12
                        Do zamknięcia auto trafiło ponownie na rolki, kosmetyczna korekta i jest ok
                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X