Jak w temacie,
po złożeniu siedzeń w bagażniku powstaje kilkucentymetrowy próg uniemożliwiający wsunięcie cięższego pakunku. Czy można go w jakiś sposób usunąć?
franek4always, to jest tylna poprzecznica podłogi, czyli coś co trzyma w kupie lewą i prawą tylna część karoserii wzmacniając podłogę. Raczej bym tego nie ruszał :roll: ...
o jest tylna poprzecznica podłogi, czyli coś co trzyma w kupie lewą i prawą tylna część karoserii wzmacniając podłogę.
To chyba tylko inżynierowie SKODY mogli coś takiego wymyślić :shock: , jakoś w innych markach można to było inaczej rozwiązać. Trójka kombi też tak ma?
Ten prog ma zaledwie 3-5cm. Polozyc do bagaznika plyte HDF na podkladkach z przycietego HDFu i progu nie ma. A ile tracimy z tego bagaznika ?? Chyba nie duzo, biorac pod uwage, ze co z tego, ze mozna cos ciezkiego przesunac po bagazniku, jak potem to trzeba wyjac, a zeby wyjac, to trzeba podniesc, bo mamy prog w bagazniku.
Podwójna podłoga, dla mnie super sprawa, nic się nie wala po bagażniku, dużo tam można zmieścić. Chyba, że ktoś wykorzystuje , rzeczywiście na maksa bagażnik, mi na przyład nie mieścił się wózek dziecięcy z gondolą po założeniu podłogi, znaczy nie mogłem zasłonić rolety, tak wchodził bez problemu i roletę zasuwałem. Z podwójną podłoga, podłoga bagażnika prosta po złożeniu siedzeń.
Osobiscie fajna sprawa pod deska mam wszystkie narzedzia w skrzyneczkach. Po bokach, w tych przerwach 3mam kosmetyki do auta Funkcjonalne a strata jak w/w 5 cm w wysokosci.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Komentarz