Zamieszczone przez gerard_ktm
Octavia 2 RS TSI 2.0 CCZA - PILNIE POMOCY
Zwiń
X
-
Octavia 2 RS TSI 2.0 CCZA - PILNIE POMOCY
Witam,
w punktach poniżej:
1. jestem nowy, więc jeśli ktoś już poruszał temat:
a) wyrozumiałość
b) pomoc
c) brak uszczypliwych komentarzy
d) naprawdę potrzebuje pomocy
2. auto:
- skoda octavia 2 RS
- silnik 2.0 TSI (CCZA) 200KM,
- rok produkcji: 2011
- przebieg: 100 tys.
3. problemy:
- zimy silnik, temperatura chłodziwa na starcie = "0", silnik startuje
- chwila później silnik zaczyna falować na obrotach,
- zdarza się żaba, chwilowe spadki mocy,
- pali się kontrolka sprawdź silnik, stojąc na światłach - kontrolka miga, silnik nie równo pracuje (posiadam nagranie pracy silnika, filmik przy wydechu z którego jak nigdy wcześniej wydostają się strasznie śmierdzące opary które w podziemnych garażach potrafią włączyć systemy alarmowo / dymowe)
- w czasie stałej jazdy, auto przyśpiesza, zachowuje się jak nowe po wyjeździe z salonu,
- po przejechaniu odcinka 20 -30km, wyłączeniu silnika i odczekaniu 10 -20 min
(w tym czasie spada temperatura chłodziwa) auto już nie odpala.
Jedyny sposób na uruchomienie to wciśnięcie gazu. Auto pali ale pracuje nierówno i gaśnie.
Ponowne przegazowanie uruchamia silnik ale auto nadal nierówno pracuje.
4. błędy z kompa – 4 różne kompy + ten najnowszy pokazują to samo:
a) wymienić cewki
b) problemy z zaworami
c) problem w pierwszy wtryskiem
5. co zostało wymienione:
a) cewki sztuk 4 (nic nie dało)
b) świece sztuk 4 (nic nie dało)
c) odma – czyszczona przez serwis (nic nie dało)
d) wymieniony 1 wtrysk (uszczelka kolektor, inne elementy konieczne przy tej wymianie)
e) akumulator (tak to śmieszne) (nic nie dało)
f) czujnik temperatury chłodziwa
g) filtr paliwa przy 100 tys. (3 na 4 serwisy stwierdziły, że w tym aucie nie ma filtru paliwa)
4 serwisy + 1 niezależny mechanik poddały się. Nikt nie ma pomysłu od czego zacząć.
Każdy tylko czeka aż auto padnie trupem i pewnie wtedy wymienią każdy z możliwych podzespołów.
Poszukuję osoby, osób które miały problem z tym silnikiem. I udało się im rozwiązać problem.
Potrzebuję też osobę która jest wstanie użyczyć sterownik i mieszka na ternie w-wy.
Oczywiście użyczający będzie w trakcie testu. Ponoć może to być właśnie sterownik.
Koszt nowego 6 tys pln. Jest to koszt które nie chciałbym ponosić jeśli nie jest to rozwiązanie powyżej opisanego problemu.Załączone plikiDo sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
-
-
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=78665&start=0 i gdzies był temat o problemie z rozrzadem który jak sinik sie rozgrzewał to ubjaw ustępował ale nie moge znaleść terazOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Octavia 2 RS TSI 2.0 CCZA - PILNIE POMOCY
Ad. pytanie user / mirek_p11
- kompresja sprawdzona,
- max 1l co 15-20 tys.
Ad. info. user / witachu
- jeśli odnajdziesz to uprzejma prośba o link.Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
Komentarz
-
-
Octavia 2 RS TSI 2.0 CCZA - PILNIE POMOCY
Mirek - VAG, był podpinany w dwóch różnych autoryzowanych serwisach.
Niestety - stety, każdy z nich pokazuje to samo. To co pokazuje zostało wymienione.
Uprzejmie dziękuję za podane kontakty. Odszukam i poproszę o pomoc.Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
Komentarz
-
-
Podepnij vcds-a i zróbcie logi.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Octavia 2 RS 200KM TSI CCZ- prośba o pomoc
rOBERTO - uprzejma prośba o info. jakie dane dokładnie potrzebujesz.
Pytam, gdyż autoryzowany serwis sprowadzi się do podpięcia i tyle.
Jeśli potrzebne jest coś więcej niż info, że to cewka, zwór, wtrysk to please wylistuj, a pojadę do znajomego który zrobi to porządnie i będę mógł wrócić do Ciebie z konkret danymiDo sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
Komentarz
-
-
Re: Octavia 2 RS 200KM TSI CCZ- prośba o pomoc
Zamieszczone przez Piotr_RSrOBERTO - uprzejma prośba o info. jakie dane dokładnie potrzebujesz.
Pytam, gdyż autoryzowany serwis sprowadzi się do podpięcia i tyle.
Jeśli potrzebne jest coś więcej niż info, że to cewka, zwór, wtrysk to please wylistuj, a pojadę do znajomego który zrobi to porządnie i będę mógł wrócić do Ciebie z konkret danymi
Statyczny 93-kanał na zimnym a potem na ciepłym
Dynamiczne -parami
002 -020, 115 -118, 31-32, 32-33 to na początek.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Przeniesione z powielonego tematu:
Zamieszczone przez piramidaPiotr_RS, podjedź do DGW (dobry grześ wawa), namiary zajdziesz na forumZamieszczone przez Enriquezjak nie zdążysz do DGW, podjedź na spot Warszawski w ponieedziałek - ktoś zawsze jest z komputerem
wrzuć tu autoscan samochodu, tak to wróżenie z fusów
problem zapewne jest trywialny, ale od autoscanu bym zaczął poszukiwania rozwiązania problemuZamieszczone przez Piotr_RSMarcin - daj namiary na poniedziałkowy spot. I dziękuję za podjęcie rękawicy :-)
DGW (dobry grześ wawa) jutro od rana, dzwonie.
[ Dodano: Sro 15 Paź, 14 00:12 ]
coś nie bardzo mogę namierzyć DGW / any concept ?? www ?? kontakt ??Zamieszczone przez rafikiPiotr_RS, http://forum.octaviaclub.pl/profile....profile&u=1267
Nie ma za co
Łącznie z pomoc VAG w poniedziałek na spot w w-wie.Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
Komentarz
-
-
Piotr_RS, namiar na DGW :szeroki_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
tylko po co namiary na DGW jak Grzegorz sam twierdzi, że nie działa w 'benzynach'kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKItylko po co namiary na DGW jak Grzegorz sam twierdzi, że nie działa w 'benzynach'Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Test lancucha tsi :
Kontrolę przeprowadzamy podczas pierwszego uruchomienia silnika po nocy ( jak jest zimny )
Podpinamy wtyczkę ---> przejdź do bloku - 1 (silnik) ---> grupa mierzona ---> 93 grupa ---> Pozycja Faza
0 - 2 stopni - wartości typowe dla nowych aut lub dla nowego łańcucha, 2 - 4 stopni - zalecana wymiana łańcucha ( można usłyszeć wyraźny metaliczny dźwięk dzwonienia z lewej strony silnika) 4 - 6 stopni - Pilna wymiana
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKItylko po co namiary na DGW jak Grzegorz sam twierdzi, że nie działa w 'benzynach'
Rozmawiac z właścicielem p. Piotrkiem ( jest dwóch) :wink:
Komentarz
-
-
Auto Sokrates - znam, szanuje - nie dziękuję.
[ Dodano: Sro 15 Paź, 14 18:16 ]
jest nowy błąd: EPC
jak stoję w korku zaczyna migać 'Check"
a po chwili pojawia się "EPC"
Auto jedzie jak po tarce
mam zdjęcie ale kurde jakoś nie bardzo potrafię go dodać.Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
Komentarz
-
-
statystyczne i dynamiczne jeszcze nie potrafię, więc na szybko tylko autoscan :
kurak po programie w Kreatorze Mocy....
jakie dane to niech kolega Piotr_RS, poda :szeroki_usmiech
1.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 7N0
Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 42 44 46 52 55 56 62 72
VIN: xxx
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CCZ) Labels: 06J-907-115-CCZ.clb
Part No SW: 1Z0 907 115 AF HW: 1Z0 907 115 F
Component: 2.0l R4/4V TFSI 0020
Revision: AAH18--- Serial number:
Coding: 0203000C18070160
Shop #: WSC 00191 264 15243
VCID: 79FDE9D74B19
9 Faults Found:
000370 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich
P0172 - 000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 15
Mileage: 102013 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.26
Time: 22:28:55
Freeze Frame:
RPM: 760 /min
Load: 19.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 91.0°C
Temperature: 23.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000370 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Rich
P0172 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 101967 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.26
Time: 14:56:48
Freeze Frame:
RPM: 1864 /min
Load: 31.4 %
Speed: 37.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 102044 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.27
Time: 08:35:02
Freeze Frame:
RPM: 773 /min
Load: 21.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 103.0°C
Temperature: 41.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000769 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 102044 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.27
Time: 08:35:02
Freeze Frame:
RPM: 773 /min
Load: 21.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 103.0°C
Temperature: 41.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000771 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 102044 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.27
Time: 08:36:40
Freeze Frame:
RPM: 772 /min
Load: 23.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 99.0°C
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
000770 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 101977 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.26
Time: 16:58:12
Freeze Frame:
RPM: 2217 /min
Load: 9.8 %
Speed: 19.0 km/h
Temperature: 97.0°C
Temperature: 41.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.589 V
008759 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Pump Current Open Circuit
P2237 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 102222 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.28
Time: 09:01:59
Freeze Frame:
RPM: 1191 /min
Load: 12.5 %
Speed: 23.0 km/h
Temperature: 101.0°C
Temperature: 39.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
000772 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Mileage: 102195 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.28
Time: 19:13:38
Freeze Frame:
RPM: 2137 /min
Load: 11.4 %
Speed: 57.0 km/h
Temperature: 92.0°C
Temperature: 39.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
004874 - Cylinder Disabling
P130A - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 102237 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.28
Time: 17:34:25
Freeze Frame:
RPM: 738 /min
Load: 24.3 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 102.0°C
Temperature: 47.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.589 V
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
po kasacji 0 i po odpaleniu ponowny skan jak włączyła się kontrolka silnika :
2.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 7N0
Scan: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 42 44 46 52 55 56 62 72
VIN: xxx
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CCZ) Labels: 06J-907-115-CCZ.clb
Part No SW: 1Z0 907 115 AF HW: 1Z0 907 115 F
Component: 2.0l R4/4V TFSI 0020
Revision: AAH18--- Serial number:
Coding: 0203000C18070160
Shop #: WSC 00191 264 15243
VCID: 79FDE9D74B19
1 Fault Found:
000769 - Cylinder 1: Misfire Detected
P0301 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 102269 km
Time Indication: 0
Date: 2097.14.28
Time: 21:14:24
Freeze Frame:
RPM: 785 /min
Load: 23.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 98.0°C
Temperature: 51.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
Readiness: 1110 0101
-------------------------------------------------------------------------------Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
A przy robieniu programu to sterownik nie był przypadkiem wyciągany ( nie kojarzę czy CCZA można wirusować przez złącze, czy trzeba wyciągać ECU ). Może złączka przy ECU nie łączy i robią się takie jazdy?
Okablowanie przy silniku było sprawdzane? Rzuć okiem na 14-to pinową złączkę ( czarną ) w komorze silnika, z przodu, po lewej ( powinna chyba być gdzieś z przodu na podłużnicy blisko chłodnicy ), czy nie jest uszkodzona, czy styki są czyste, czy przewody nie są gdzieś uszkodzone.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Octavia 2 RS 200KM TSI CCZ- prośba o pomoc
Zmianę mapy robiłem w Kreatorze Mocy
Wyglądało to jak poniżej:
a) macha do góry
b) uszczelka
c) wypięcie sterownika (slave)
d) sterownik znika za zamkniętymi drzwiami (master)
e) 2 - 3h (już się robi, już koniec, już kończymy będzie dobrze)
f) pojawia się sterownik
g) wpięcie (slave)
h) hamownia, mierzenie
i) płatność i jazda w miasto
Później 2 -3 msc spokoju, a teraz jazda od lipca
Co do wpięcia STEROWNIKA, sprawdzę w sobotę.
Fakt auto po wykasowaniu błędów pracuje prawie dobrze (prawie = falowanie na obrotach)
Po 2 – 3 wyłączeniu silnika, auto zaczyna wariować pojawia się Check i temat wraca jak bumerang
[ Dodano: Sro 15 Paź, 14 22:29 ]
Aaaaaaaaaa
WALLY
Mega uprzejmie dziękuję !!
Powiem Wam wszystkim, że dawno nie spotkało mnie w życiu tyle życzliwości !!Do sprzedania Octavia RS - 1 właściciel, stoi i stoi i stoi. Szkoda by tak stała, może ktoś chcę kupić.
Komentarz
-
Komentarz