maksiu, nie narzekaj, małą ale pomysłowa. Pewnie myśli że jak przy kasie robisz to nikt nie zauważy  :diabelski_usmiech U mnie trwa szał na klocki Lego z Strwarsów, wczoraj znalazł za 1100zł i mówi, że te "mogły by być" :roll:  :x
							
						
					[O2] POMOC W IDENTYFIKACJI KODU SILNIKA
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 [O2] POMOC W IDENTYFIKACJI KODU SILNIKA
 
 Witam serdecznie.Jestem tutaj nowy więc przede wszystkim wypada się przywitać.Mam na imię Przemek i od kilku dni jestem szczęśliwym? posiadaczem Octavki 2 i mam w związku z tym pytanko: jak można zidentyfikować kod silnika jeśli wlepka w bagażniku a raczej jej okrutny stan nie pozwala na jego identyfikacje? czy są jeszcze jakieś inne miejsca oznaczeń?
 
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 borsuk1977, wrzuć fotkę silnika ( najlepiej bez pokrywy ) i wszystko będzie jasne. Ewentualnie podaj trochę info o samochodzie ( rocznik, pojemność, moc ) to może uda się ustalić nawet bez foty.
 
 BTW.
 Rozumiem, że nie ma żadnej naklejki na obudowie rozrządu...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
 Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 O2 FL 2.0 TDI ==>> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71836
 Maciej
 Kierownice MF, tempomaty, MFA w grupie VAG Skoda, VW, Seat, Audi. Montaż, kodowanie sterowników, sterowniki, wiązki i inne..
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 zobacz naklejke na pokrywie rozrzadu Tam tez jest podany kod silnika.Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
 Obecnie -> Seicento 900+LPG 
 Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
 Bylo ->GOLF 3 1.8
 
 Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045
 
 Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 TMBGA21Z352075761 Code DescriptionZamieszczone przez borsuk1977Skoda Octavia II 1.6 MPI 102 km z 2005 r kombi
 Model name: 1Z Skoda Octavia 2 (Tour 2)
 Equipment level and body type: G Elegance, Combi
 Engine: A 1.6 MPI 8V, petrol/E85* 75 kW (102 PS) @ 5600 rev., 148 Nm @ 3800 rev., SOHC, EU4 (2DDK*, EU2*)
 Engine codes possible: BGU, BSE, BSF, CCSA, CHGA
 Model Year: 5 2005
 Airbag configuration: 2 2 front, 2 side (in seats)
 Producing factory: 2 Mladá Boleslav (Czech Republic)
 Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
 Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
 Validity code: 3 3
 Body serial number: 075761 075761
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 sprawdzałem przed chwilką i mam 2 wentylatory:jeden duży i drugi mniejszy więc idąc tropem zaproponowanym przez kolegę Wopik 6 powinien to być BGU ale głowy nie dam  
 
 [ Dodano: Sro 18 Mar, 15 19:14 ]
 a tak poza tym dzisiaj pojawiła się kontrolka silnika i komunikat EMISSION WORKSHOP i z tym teraz muszę walczyć.......musiałbym kupić jakiś interfejs do podłączenia pod OBD II i sprawdzenia o co chodzi.mam jeszce passata b5 1.9 tdi z 1997 r i mam do niego kupiony kiedyś na alledrogo interfejs ale coś nie chce współpracować z moją skodzinką i nie wiem dlaczego?
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Masz: BGU - kod silnika, FVH - kod skrzyni biegów, auto z marca 2005r.Zamieszczone przez borsuk1977sprawdzałem przed chwilką i mam 2 wentylatory:jeden duży i drugi mniejszy więc idąc tropem zaproponowanym przez kolegę Wopik 6 powinien to być BGU ale głowy nie dam  
 Kolor: 9201/F8F/Q2Q2 (beż sahara)
 
 tzn. z takimi komponentami auto wyjechało z fabryki, co jest teraz nie wiem Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Podepne sie pod temat. Wlepka w bagażniku mowi, ze mam silnik BXE. Log VCDS zas
 
 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
 Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN
 Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251
 Revision: --H06--- Serial number: SKZ7Z0F3949045
 Coding: 0000071
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 6ADFC69B395B
 
 Czy do kodu silnika nabitego na samym motorze mozna sie dostac bez kanalu ? Ciekawy jestem tej rozbieżności.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 nie bardzo rozumiem...kolega Maicroft napisał "Stary kabel z paska bedzie dzialal w O2. Tu trzeba odczytac bledy silnika, a silnik jest po linii K, a nie CAN." a z kolei kolega MirekM 71 że "Kabel obsluguje stare veg'i a octa ma can."Kto ma rację? Czy mój stary interfejs OBD II z paska wraz z programem Polski Vag 4.9 pozwoli zdiagnozować i ewentualnie skasować błą Emission Workshop czy też nie? Jeśli nie to doradzcie jaki interfejs zakupić i z jakim programem może on współpracować abym mógł samemu zdiagnozować moją O2.pozdrawiam
 Komentarz
- 


 
 
Komentarz