Jak kupie z lpg z rocznika 2008 to zaraz będzie wymiana butli i instalacja będzie juz częściowo zużyta. Jak kupie nowa będę mieć spokój
Octavia II FL z lpg?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez pablo_nsTylko przy przebiegach w mieście do 5 km a czasami do 10 km jaki jest sens mieć diesla? Patrząc na jego awaryjność i koszty utrzymania.
Nie rozumiem, serio.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablo_nsTylko przy przebiegach w mieście do 5 km a czasami do 10 km jaki jest sens mieć diesla? Patrząc na jego awaryjność i koszty utrzymania.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablo_nsPali do 7.5 l w mieście. Bardziej mi chodzi ze jeżdżę non stop na zimnym silniku , co dla diesla nie jest zdrowe i odbije się to w kosztach.
IMO zamiana kompletnie bez sensu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablo_nsTylko jaki koszt napraw diesla a pb
Komentarz
-
-
Tylko pytanie czy sprzedajac auto ktore jezdzi i nie sprawia problemow i jest na biezaco utrzymane w stanie bardzo dobrym, kupisz nastepne ktore bedzie tez takie ekstra, czy zaczniesz od pakietu startowego (rozrzad, wtryski LPG ze slawetnych "fabrycznych" instalacji Skody, komplet tarcz i klockow, zawieszenie), za ktory tu kupisz silnik na podmianke
Komentarz
-
-
Powienienes jeszcze wziac pod uwage drugi aspekt zamiany. Zamieniasz klase premium na golfa. Z sharana sie przesiadlem to odczulem ten dramat. Octavia to zwykla trzepaczka i moze sluzyc do usuwania plomb w porownaniu do sharana :twisted: Jest taniej ale komfort poszedl w ops: . Te halasliwe zawieszenie z przodu jakies plastykowe trzaski a z tylu dudni. Przebieg nie duzy, luzow brak po prostu badziew :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirekm71Powienienes jeszcze wziac pod uwage drugi aspekt zamiany. Zamieniasz klase premium na golfa. Z sharana sie przesiadlem to odczulem ten dramat. Octavia to zwykla trzepaczka i moze sluzyc do usuwania plomb w porownaniu do sharana :twisted: Jest taniej ale komfort poszedl w ops: . Te halasliwe zawieszenie z przodu jakies plastykowe trzaski a z tylu dudni. Przebieg nie duzy, luzow brak po prostu badziew :roll:
Komentarz
-
-
W sharanie mialem klimatronika to ciesze sie, ze mam manuala. Nacisniecie jednej funkcji uruchamia jedna funkcje a nie trzy. Ja tak wole. Mam zwykly maly komputer, grzane pupy, radio swing i tempomat. Mi do szczescia wystarcza. Moze dlatego, ze nigdy nie miałem czujnikow deszczu ani zmierzchu. Po za zawieszeniem i 5bieg skrzynia auto jest ciche, cieple i przyjemne. Prawie nawet ladne ;-)
Komentarz
-
-
Koledzy policzyłem dokładnie co i jak (proszę o ewentualne wyprowadzenie z błędów). Założenie, że miesięcznie robie średnio 1000 km po mieście.
Octavia:
Zakup Octavii II FL 1.6 MPI -30-35 tyś zł
pakiet startowy (oleje, filtry, płyny, rozrząd, paski, ew. klocki itp) -2 tyś
ew. założenie instalacji LPG 2.5 tyś
radio Bolero i inne małe modyfikacje -500 zł
na pewno opony zimowe lub letnie do wymiany -1000 zł
koszt miesięczny paliwa:
LPG 280 zł plus Pb 50 zł czyli 330 zł/mc
Superb
Dwumasa -1800 zł
panewki i śruby - 800 zł
turbina regenerowana w 11.2014 roku (przebieg 24 tyś)
koszt miesięczny paliwa
375 zł/mc
Komentarz
-
-
Do jazdy na LPG dodaj:
Większy koszt corocznego badania technicznego przy LPG wynosi to 150 zł
Raz w roku należy zrobić przegląd instalacji LPG, czyli wymiana filtrów itp. ja za to płacę 140 zł.
Teoretycznie co 30 tys. wymiana świec ja po ostatniej wymianie stwierdziłem, że moje świece nie wytrzymały tyle i będę zmieniał częściej koszt jakieś 120 zł
Wymiana oleju max co 15 tys. albo raz w roku bo LPG jednak degraduje olej, ale teraz pewnie też olej wymieniasz co 15 tys.
Komentarz
-
Komentarz