Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Panel climatronika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Panel climatronika

    Ten drugi ma cala wiazke i modul, moze cos tam spusci z ceny. Pomalowac sama rame i bedzie git, bo widac ze sama kula nie jezdzila za czesto, bo wyglada jak nowa, chyba ze ja ktos do zdjecia odswiezyl.
    Tylko ustal czy to jest ori modul, czy Westfalii, chociaz jeden i drugi bedzie dzialal, tylko ten drugi nie wiem czy pozwala sprawdzac bledy w sobie.
    Octavia 2 FL, 2009 - 1.8 TSI CDAA 216KM/350Nm

  • #2
    Panel climatronika

    Witam.
    Mam do Was pytanie. Właśnie jestem na ukończeniu zakładania mat i z tego powodu wymieniłem panel z funkcją .
    I teraz dziwna rzecz. Ale pisze dla porównania. Założony stary, ustawiam regulator na LO i wiatrak na maxa ,wieje tak że zimnym że moja łysinę z lekko przymarza>
    Zakładam nowy panel, ustawiam na LO i wiatrak na maxa i zonk, wieje słabiej ale to nie jest najdziwniejsze. Nie wieje zimnym powietrzem , mam wrażanie że dmucha powietrzem które zaciąga z zewnątrz. No to wciskam na panelu AC i na kilka sekund dmucha zimnym powietrzem po czym nie dmucha nic, z żadnej kratek, tak jakby zamknęła się jakaś klapka w konsoli , . Wyłączam AC i zaczyna wiać mroźnym powietrzem kilka sekund i znowu dmucha powietrzem z zewnątrz. Co może być nie tak?

    Komentarz


    • #3
      za mało danych! podaj symbol starego i nowego panelu. jakieś wyniki z bloków pomiarowych itp. podaj.
      Pozdrawiam, Robreg.
      ----
      furmanka.blogspot.com fan ;-)

      Komentarz


      • #4
        A adaptacje klapek na nowym panelu zrobiłeś?

        Komentarz


        • #5
          z nowego panelu stargano naklejkę jedynie co to tylko nr z przodu mogę sczytać..
          Nie robiłem żadnej adaptacji klapek,nawet nie wiedziałem że tak trzeba.
          Co Wam mogę podać żeby rozwiązać problem?
          Załączone pliki

          Komentarz


          • #6
            Dojscie do kabla VCDS posiadasz?
            Pozdrawiam, Robreg.
            ----
            furmanka.blogspot.com fan ;-)

            Komentarz


            • #7
              jakiś mam wersja angielska bo angielska ale coś nią można zrobić,
              Popiołem się, pokasowałem błędy.
              Takie coś mam
              Jak coś jeszcze podać to powiedz co potrzebujesz.
              Załączone pliki

              Komentarz


              • #8
                W basic settings bedziesz mial adaptacje klapek - zrob ją i daj znac czy po jej zakonczeniu nie ma bledow.
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz


                • #9
                  ok, zrobię jak będę w domu. Dziś jadąc do pracy inny objaw.
                  Grzanie na full, dmucha jak szalony, tylko dojeżdżam do poprzedzającego mnie auta i poczułem zapach frydek, więc daje obieg zamknięty i wszystkie nadmuchy zero wiatru, tylko buczenie w okolicy środkowej konsoli, tak jak przy max chłodzeniu.
                  Zrobię tą adaptacje i zobaczymy, coś trzeba tam ustawiać? tzn jakieś wartości?Czy proces adaptacji program wykona sam?

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez dandus
                    ok, zrobię jak będę w domu. Dziś jadąc do pracy inny objaw.
                    Grzanie na full, dmucha jak szalony, tylko dojeżdżam do poprzedzającego mnie auta i poczułem zapach frydek, więc daje obieg zamknięty i wszystkie nadmuchy zero wiatru, tylko buczenie w okolicy środkowej konsoli, tak jak przy max chłodzeniu.
                    Zrobię tą adaptacje i zobaczymy, coś trzeba tam ustawiać? tzn jakieś wartości?Czy proces adaptacji program wykona sam?
                    Wykona się sam.
                    Pozdrawiam, Robreg.
                    ----
                    furmanka.blogspot.com fan ;-)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zrobione. Problem jednak nie rozwiązany dalej po kilku sekundach klapy sie zamykają

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez dandus
                        Zrobione. Problem jednak nie rozwiązany dalej po kilku sekundach klapy sie zamykają
                        A bledy zapamietane przez panel sa jakies?
                        Pozdrawiam, Robreg.
                        ----
                        furmanka.blogspot.com fan ;-)

                        Komentarz


                        • #13
                          żadnych błędów. Szukać nowego panelu?

                          Komentarz


                          • #14
                            Wydaje mi sie, ze na to troche za wczesnie. Do przebadania wszystkie bloki pomiarowe i do odgadnuecia jest to, co climatronic ma na mysli.
                            Pozdrawiam, Robreg.
                            ----
                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                            Komentarz


                            • #15
                              To jak mam wykonać te pomiary?
                              Ale znalazłem coś takiego
                              Na starym panelu jak tylko włączę panel widać że kompresor idzie bo ma 1000obr, naciśniecie AC powoduje zaświecenie się kontrolki ale kompresor zero obrotów i dmucha powietrzem o tem. otoczenia. Natomiast nowy panel po włączeniu, kompresor 0 obrotów, dopiero jak nacisnę AC kompresor się włącza ale zamykają klapki. nie wiem czy to ważne ale na starym mam napis ECOND a na nowym AC.Co z tym fantem zrobić?
                              Załączone pliki

                              Komentarz


                              • #16
                                dandus przy wymianie panelu nie zebrałeś odpowiednich informacji, które są na tym forum. Generalnie auto masz z jakiego roku produkcji, zapewne przed maja 2007, kiedy zmieniła sie budowa Climatronika, dokładnie system obiegu wewnętrznego, przed tym okresem były dwie klapki, jedna do obiegu wewnętrznego, druga do obiegu zewnętrznego, po tym okresie jest jedna odpadająca za oba obiegi. To tak po krotce. Ty masz za nowy panel, z końcówką dwuliterową (z tego co widzę od Tourana zapewne z niebieskim podświetleniem) ten ma inne sterowanie klapkami i dlatego na początku załącza nawiew, natomiast po chwili włącza obieg wewnętrzny i z tego co kojarzę odłącza jakikolwiek nawiew, robi się duszno w aucie, pownneś dobrać panel do rocznika auta, czyli z jedną literką na końcu. Generalnie na nowy panel, a stary (starszy) climatronik tez jest sposób, łączy się dwa kable od silniczków klapek, coś tam sie odcina, jest to dokładnie opisane na forum, choć z tego co pamiętam nie jest to idealne rozwiązanie, nie domyka klapek, poszukaj. Ze zmienionymi panelami klimy jest dziwny objaw, raz mogą załączyć klimę, a raz nie (podobno komunikacja ze sterownikiem silnika), ja tak miałem i z tym walczyłem, ale teraz jest wszystko w porządku. Odezwij się na priv to może cos pomogę w twoich zmaganiach z panelem klimy, mam tez jakieś panele klimy do OII.

                                Komentarz


                                • #17
                                  Ponownie ZONK totalny .Na testy panel 1Z0 907044 AC. Odpalam auto, przycisk ECON nie włączony , VCD pokazuje że kompresor klimy pracuje , chodzi na maxa aż tu nagle bach, klapy się zamykają. Znowu tylko tłumiony nawiew w środkowej konsoli, wciskam ECON kompresor sie wyłącza zaczyna wiać jak cholera tyle ze powietrzem z zewnątrz. Włącznie zamkniętego obiegu powoduje że wszystkie klapy się zamykają. O co biega? Już mnie to wyprowadza z równowagi. Adaptacja klapek zrobiona ale nie pomaga.
                                  Co jest grane?
                                  Jaki w końcu to ma być panel?
                                  Wymiękam z tym
                                  Jak jedno działa to drugie nie.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Sie ma mialem podobny problem i zrobilem tak jak jest TU opisane i pomoglo

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      No chyba to pozostaje.
                                      tylko to chore. Mam panel 1Z0 907044 M , data na nim 03.30.2007.
                                      Teraz zakładam 1Z0 907044 AC Z 04.11.2017 , panel nie działa ale ok ok jest wyprodukowany po 05.2007 gdzie stosowano 1 klapę, ale nie rozumiem dlaczego 1Z0 907044 AC jest zmienikiem 1Z0 907044 N produkowanym w 01.03.2007. Miałem zamiar kupić owy N ale mam obawy bo skoro od kolego AC nie działał to N też nie będzie?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Tego nie wiem czy bedzie dzialac, ja zroblem jak tam pisealem wczesniej decyzja nalezy do ciebie

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          ok. to zrobie ta zamiane z kabelkami. Tylko czy tez mam zrobic ta zamiane miedzy pinem 16 a 20? czy tylko to laczenie pinow

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Ja zrobiłem tym sposobem:
                                            a. usunąć kabelek z pinu 8 i połączyć ten kabelek z pinem 9 (zlutować dwa kabelki)
                                            b. usunąć kabelek z pinu 7 i połączyć z 10.

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              ok.ja tez tak zrobiłem. Śmiga Link co to mam panel do sprzedania.
                                               1Z0 907044 AC

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X