Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2FL nie działa tylna wycieraczka, dużo błędów...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O2FL nie działa tylna wycieraczka, dużo błędów...

    Witam,

    W dniu dzisiejszym przestała działać wycieraczka tylnej szyby. Czasami wycieraczka się przesunie kawałek bardzo powoli bez względu na ustawinie manetki. Przez jakiś czas nie działały również przednie wycieraczki oraz spryskiwacze przedniej szyby, natomiast spryskiwacz tylnej szyby działał cały czas.

    Po podpięciu do kabla wyszły takie błędy:

    Engine 01


    1 Fault Found
    28836 - No Communications with HVAC Control Module (J301)
    U0164 - 000 - - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
    Bin. Bits: 00000001
    Hex Value: 0x0004
    Speed: 0.0 km/h
    Voltage: 12.14 V


    Cent. Elect. 09


    7 Faults Found
    00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101001
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0
    Date: 2119.14.10
    Time: 15:17:51

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.50 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    02391 - Terminal 30 Reference
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0
    Date: 2119.14.10
    Time: 15:19:29

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.55 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    03266 - Control Circuit for Signal Horn
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0
    Date: 2119.14.10
    Time: 15:19:51

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.55 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    00927 - Terminal 30 (Right)
    011 - Open Circuit - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101011
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0
    Date: 2119.14.10
    Time: 15:19:59

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.55 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.55 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    00834 - Signal for Activation of Heated Rear Window
    009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00101001
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0
    Date: 2119.14.10
    Time: 15:51:48

    Freeze Frame:
    Term 15 Off
    Voltage: 12.35 V
    OFF
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF

    01320 - Control Module for Climatronic (J255)
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 6
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 247
    Mileage: 112999 km
    Time Indication: 0
    Date: 2119.14.10
    Time: 15:56:56

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 12.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF


    Błędów 3 dni temu nie było żadnych. Wycieraczki z przodu i spryskiwacze działają, zaczeły działać samoistnie. Bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i były ok. Plastik z tyłu na klapie zdjęty. Przewody do silniczka z tyłu sprawdziłem i wyglądają ok.

    Żadne kontrolki się nie zapalają. Prosiłbym o pomoc.

    Octavia 2 FL 2012 liftback 1.6 bse z instalacją gazową BRC.

  • #2
    wszystkie błędy są tymczasowe związane z padem zasilania na którymś bezpieczników i nie mają żadnego związku z Twoim silniczkiem wycieraczek
    najpewniej jest najzwyczajnie uwalony ze starości - tam padają krańcówki - temat nienaprawialny w cywilizowany sposób
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    POWRÓT NA GÓRĘ
    Pracuję...
    X