Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

kontrolka spalonej żarówki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kontrolka spalonej żarówki

    Witam,w lewym lusterku nie świeci mi jedna dioda czy to jest powodem świecenia kontrolki na desce rozdzielczej,dodam że jestem nowym posiadaczem Octavi 2.0 TDI 140 KM i od razu zapytam jak wymienić tą diodę czy muszę kupić nowy wkład pod lusterko?
    Serdecznie dziękuję za pomoc i wyrozumiałość(uczę się tego auta).

  • #2
    A pooglądałeś dobrze wszystkie żarówki, np. czy któraś w tylnej lampie bądź pozycyjna nie jest przepalona? Jedna dioda nie będzie powodować (przynajmniej u mnie nie powoduje) błędu. Najlepiej podpiąć pod komputer jak nie możesz znaleźć - pokaże dokładnie którą trzeba zmienić.
    Moja Balbina

    Komentarz


    • #3
      Jak mamy maxi-dota to informacja o spalonej zarowce jest tam do odnalezienia.

      To jest model przed czy po liftingu ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        jaro3 kierunkowskazy w lusterkach raczej nie mają diagnozy spalonej żarówki. Wymieniałem już obydwa wkłady i nie było na MD informacji o spalonej żarówce.

        Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
        Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
        Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

        Komentarz


        • #5
          Model po liftingu niestety nie mam maxi-dota
          Ostatnio edytowany przez jaro3; 42914.

          Komentarz


          • #6
            jaro3 najlepiej będzie przeskanować samochód na błędy. Jeśli nie posiadasz VCDS-a podjedź na jakiegoś spota. Zazwyczaj ktoś posiada laptopa i kabel przy sobie.
            Najbliższy spot 28 grudnia. Patrz link w moim podpisie

            Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
            Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
            Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

            Komentarz


            • #7
              jaro3 sprawdź żarówki świateł dziennych. Często zaśniedziały styk + zmienia rezystancję i powoduje błąd żarówki (temat znany). Żarówki te mocno się grzeją i wypala się ten styk. Wymontować żarówki, sprawdzić trzonek-styk. Drobny papier ścierny wyrówna i oczyści. Robiłem tak u siebie na obu żarówkach w różnym czasie.
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz


              • #8
                Zobaczymy co koledze w aucie piszczy. Podjedzie do mnie na skan i będziemy wiedzieć
                Mój szatan

                Paweł

                Komentarz


                • #9
                  No i winowajcom okazał sie 3 stop
                  Mój szatan

                  Paweł

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X