Znalazłem w necie opis kalibracji czujnika kąta skrętu:
- Uruchom silnik
- Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo
- Przejedź na krótkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h.
- Jeżeli kierownica jest prosto podczas jazdy, zatrzymaj samochód trzymając kierownicę prosto i pewnie.
- Upewnij się że nie zmieniło się położenie kierownicy.
- Zostaw silnik pracujący i nie wyłączaj stacyjki.
Procedura ustawiania zerowej pozycji nastaw dla Czujnika Kąta Skrętu (G85)
[Wybór sterownika]
[03 - ABS]
[Login - 11]
Wprowadzamy kod 40168
[potwierdzamy]
[Nastawy Podstawowe - 04]
Grupa 060
[OK]
Tyle, że u mnie nie da się wcisnąć przycisku Login / Coding 11. Czy coś jest nie tak, czy w Octavii taką kalibrację robi się w inny sposób ?
ABS.jpg
- Uruchom silnik
- Przekręć kierownicę jeden obrót w prawo i jeden w lewo
- Przejedź na krótkim dystansie z prędkością nie większą niż 20 km/h.
- Jeżeli kierownica jest prosto podczas jazdy, zatrzymaj samochód trzymając kierownicę prosto i pewnie.
- Upewnij się że nie zmieniło się położenie kierownicy.
- Zostaw silnik pracujący i nie wyłączaj stacyjki.
Procedura ustawiania zerowej pozycji nastaw dla Czujnika Kąta Skrętu (G85)
[Wybór sterownika]
[03 - ABS]
[Login - 11]
Wprowadzamy kod 40168
[potwierdzamy]
[Nastawy Podstawowe - 04]
Grupa 060
[OK]
Tyle, że u mnie nie da się wcisnąć przycisku Login / Coding 11. Czy coś jest nie tak, czy w Octavii taką kalibrację robi się w inny sposób ?
ABS.jpg
Komentarz