Zamieszczone przez mat1959
Zobacz wpis
Światła do jazdy dziennej lub do skrętu ?
Zwiń
X
-
-
W PL zdarzało się, że salon zamawiał auto bez przeciwmgielnych, które dokładali w własnym zakresie, niestety za pomocą dodatkowego przekaźnika (taki salonowy "drut")(fabrycznie zasilanie idzie z bornetz). W takim przypadku kodowanie nic nie pomoże...
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pietrek125 Zobacz wpisW PL zdarzało się, że salon zamawiał auto bez przeciwmgielnych, które dokładali w własnym zakresie, niestety za pomocą dodatkowego przekaźnika (taki salonowy "drut")(fabrycznie zasilanie idzie z bornetz). W takim przypadku kodowanie nic nie pomoże...
Komentarz
-
-
Witajcie, podepnę się pod temat. Może ktoś pomoże rozwiązać problem. Ja do niedawna miałem światła dzienne. Teraz również je mam ale już nie działają.
Próbowałem włączyć je metodą z kierunkowskazem (jest dziwęk przy aktywacji/dezaktywacji ale brak jest efektu). Komputer nie pokazuje żadnych błędów. W VCDS widać, że światła dzienne są włączone.
Czy jakikolwiek wpływ na tę sytuację mogło mieć podłączenie zasialania kamery cofania nie do świateł wstecznego a do plusa z silniczka od tylnej wycieraczki (napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka)?
Skonczyly mi się pomysły. Za wszystkie sugestie będę bardzo wdzięczny.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Komentarz
-
-
Ja miałem problem z DRL w lewej lampie - jak chciały to świeciły, a jak nie to nie.. Okazało się, że wystarczyło lekko przygiąć styki w oprawce. mat1959 jak w maxi-dot nie masz opcji dziennych to najpewniej w kodowaniu ich nie ma. Jak masz VCDS to wklej kodowanie jak radzi kowaltom99 , ale sam też możesz to sprawdzić - bajt 15 bit 6
Komentarz
-
-
Udalo się rozwiązać problem stosując się do zaleceń z tego wątku http://forum.octaviaclub.pl/showthread.php?t=2489498
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mat1959 Zobacz wpisWitam .Nie mogę włączyć żadnym sposobem te światła z przodu obok halogenów rocznik 2012 model 2013 może ktoś coś na ten temat wie Pozdrawiam
moze dodam swoje kodowanie.cos sie tam gryzie.na blacie swieci sie kotrolka od swiatel(zarowka) z informacja Check rear side lights...choc na zewnatrz wszystko dziala swieci..
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.clb
Part No SW: 1K0 937 087 J HW: 1K0 937 087 J
Component: BCM PQ35 H 103 0615
Revision: 00103 AD
Coding: 40000AB8E85BB1C0C008008401000304477800BD726D8160DC 8508000040
Shop #: WSC 73430 790 00085
Subsystem 1 - Part No: 1Z2 955 119 D Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 09111 26 0601
Coding: 00D7B7
Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
Component: RLS 181110 05 54 0403
Coding: 0730ED
Subsystem 3 - Part No: 1Z0 951 171
Component: Innenraumuebe 008 5101
Subsystem 4 - Part No: 1K8 951 605 A
Component: LIN BACKUP HO H11 9004
3 Faults Found:
00984 - Left Tail Light (M4)
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 201
Mileage: 151711 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.17
Time: 21:08:50
Freeze Frame:
Term 15 On
Voltage: 14.05 V
ON
ON
Term 50 Off
OFF
OFF
00985 - Right Tail Light (M2)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 201
Mileage: 151711 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.17
Time: 21:08:50
01800 - Light Switch (E1)
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 200
Mileage: 151711 km
Time Indication: 0
Date: 2017.08.17
Time: 21:29:01
Freeze Frame:
Term 15 On
Voltage: 13.90 V
ON
ON
Term 50 Off
OFF
OFF
-------------------------------------------------------------------------------Ostatnio edytowany przez szamoT1984; 21352.
Komentarz
-
-
Nie mieszałeś czegoś w Byte18 ?????
Jeżeli wywala błąd spalonej żarówki, a w rzeczywistości świecą się wszystkie - to może być źle zakodowany ten bajt.
Jeżeli nie masz ksenonów to wpisz w byte 18 z ręki wartość 39
Potem zmień Long Coding w sterowniku 09, bo masz namieszane
odptaszkuj LC11,2
odptaszkuj LC14,1
zaptaszkuj 15,6
zaptaszkuj 15,7
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szamoT1984 Zobacz wpisna blacie swieci sie kotrolka od swiatel(zarowka) z informacja Check rear side lights...choc na zewnatrz wszystko dziala swieci..O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vaz Zobacz wpisUsterka o której piszesz była naprawiana w ramach gwarancji poprzez wymianę oprawy żarówki. Może jest do tego zestaw naprawczy. W moim przypadku działania o których piszesz dawały krótkotrwały efekt.
https://www.drive2.ru/l/4361042/ Tu przykład omawianego problemu.
U siebie zmniejszyłem moc na żarówkę na 70% ale tym razem po dłuższym już czasie (niż przed zmianą) problem przypalania styku żarówki pozostaje.
Ma ktoś wiedzę w temacie poprawy tego stanu? Proszę nie pisać o zmianie na ledy bo nie o to tu chodzi.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dieselinside1900 Zobacz wpisNagminna usterka znana mi z Forda, ciągłe przepalanie żarówek przez gówniany styk w oprawce i komunikat przepalonej żarówki.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Witam. podepnę się bo trochę dotyczy dziennych.
Dziś rano zapaliłem samochód i powinny być dzienne a zapaliła się kontrolka i na aucie działały "normalne" światła.
Poruszałem przełącznikiem i ... wylała się woda od góry !!!
Wypiąłem i wylałem sporo wody.
Bez przełącznika mam normalne światła. Nie wiem czy powinny działać jak brakuje czegoś w obiegu?
A teraz problem z włącznikiem
- skąd tyle wody żeby się przelało, nie kompałem się ostatnio w samochodzie.
- czy jak wyschnie to zadziała - leży na grzejniku
- czy włącznik z literką "F" zamiast jak u mnie "K" będzie pasował (zewnętrznie wyglądają tak samo)
Dziękuje za pomoc
Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Kolego najpierw to weź ten włącznik i rozbierz go i dokładnie wyczyść obejrzyj stan płytki na nim i jak będzie jakiś nalot to usuń go i dokładnie osusz , może być suszarka do włosów . To że nie było świateł dziennych to sprawa zwarcia jakie mogła spowodować woda we włączniku , gorzej jak uszkodzony został BCM bo to on steruje całym oświetleniem w aucie . No i sprawa zasadnicza to skąd masz tą wodę w aucie ? musisz to zlokalizować i usunąć . Miejsce w którym jest włącznik nie jest bardzo narażone na zalania no chyba że z kratki nawiewu lewego , ale skąd woda ? skropliny , przeciek przez przednią szybę ? innej opcji nie widzę . Posprawdzaj dokładnie to miejsce bo pod włącznikiem niżej jest BCM i przekaźniki .
Komentarz
-
-
Niestety mam duży komplet różnych końcówek i torksów ale tak "małej" do odkręcenia płytki brak w zestawie.
Suszy się i juto zobaczymy a teraz lecę do auta i oglądam co tam mogło się zalać.
Patrząc na wnętrze to nie widzą żadnego źródła przecieku. Może podczas wchodzenia spadło trochę śniegu. Nie mam pojęcia.
Czy BCM zadziała jak włożę suchy lub nowy? Czy trzeba serwis odwiedzić żeby coś "wyzerować"Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
Komentarz