Radio Stream + uszkodzona?stacyjka - jak powinno działać?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sahim
    Classic
    • 2011
    • 9
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Radio Stream + uszkodzona?stacyjka - jak powinno działać?

    Witam wszystkich,
    W niedawno nabytej Octavii 2 z 2008 (przed liftem) zamontowane jest radio Stream. Po wyłączeniu silnika - bez wyjmowania klucza, radio gaśnie. Czasem też zapala się światło w kabinie, czasem nie. Wyjęcie klucza (ani włożenie) nie powoduje żadnej reakcji.
    Podpiąłem VCDS i pokazuje błędy elektryczne w kolumnie kierownicy, jakieś 3 styki. Obstawiam że to coś z kostką stacyjki.
    Pytanie jest - czy radio powinno się wyłączać po wyłączeniu silnika czy dopiero po wyjęciu kluczyka?
    No i czy jest jakiś problem z wymianą tej kostki stacyjki, z tego co widzę to trzeba kierownicę ściągać żeby zajrzeć pod te osłony. Generalnie auto odpala i jeździ, więc nie będę tam grzebał jeśli nic mi to (w zakresie radia) nie da.

  • Andrzej.P
    RS
    • 2011
    • 1516
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Te błędy to pewnie któreś z tych:
    00576
    00883
    00884
    01744
    00885

    Od momentu kupna O2 (używka) mam te błędy, ale nie wpływa to na pracę radia. Wyłącza się dopiero po wyjęciu kluczyka.
    Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
    FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

    Komentarz

    • Sahim
      Classic
      • 2011
      • 9
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      O, widzisz Kolego, to jest już jakiś plus po stronie jednak naprawy tego. Dokładnie błąd 00576. Wkurza mnie strasznie to wyłączające się radio, bo często czekam na kogoś w samochodzie i po każdym wyłączeniu silnika muszę je ponownie włączać. Teraz tylko pytanie czy są jakieś ewentualne problemy przy wymianie tych styków/kostki - z tego co patrzyłem na allegro to kostka nie kosztuje jakoś tragicznie.

      Komentarz

      • Sahim
        Classic
        • 2011
        • 9
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Napiszę dla porządku. Po wymianie kostki wszystko działa jak powinno. Kierownicy do wymiany ściągać nie trzeba.

        Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

        Komentarz

        • Patryk
          Drive
          • 2017
          • 70
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Podłączę sie pod temat. Zaowazylem u mnie coś podobnego. Gaszę silnik i jeszcze przed wyjęciem kluczyka gaśnie radio i zapala sie światło. Jesli zgasze silnik powoli tak ze kluczyka nie przekręcę do końca radio sie nie wyliczy i światło sie nie zapali. Jednak czasami bywa tak np. dzisiaj ze przekręciłem kluczyk do końca i radio nie zgasło. I tak chyba powinno byc. Generalnie mi to jakos bardzo nie przeszkadza ale zastanawiam sie czy kiedyś nie zaczną sie problemy ze np. Auto zgaśnie podczas jazdy bo coś nie bedzie stykać. Pytanie odnoście tej kostki: jak sie wymienia i czy dużo roboty z tym jest. I czy to ze gaśnie radio moze byc spowodowane podpieciem instalacji lpg pod stacyjkę? Wydaje mi sie ze nie ale podpowiedzieć dlaczego radio raz gaśnie a raz nie.

          Komentarz

          • koleś
            RS
            • 2009
            • 2832
            • Fabia combi (6Y5)
            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez Patryk Zobacz wpis
            Pytanie odnoście tej kostki: jak sie wymienia i czy dużo roboty z tym jest.
            Robota prosta.
            Musisz zdjąć obudowę kolumny kierowniczej a do tego nie trzeba zdejmować kierownicy bo jedną śrubkę masz od dołu a dwie górne zobaczysz jak przekręcisz kierownicę w lewo i w prawo.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz

            • Patryk
              Drive
              • 2017
              • 70
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Dzisiaj lutowalem przerwany kabelek tempomatu wiec przyjrzałem sie okolicy stacyjki ale nigdzie nie widziałem żadnej kostki i nic podobnego co jest na Allegro pod nazwa kostka stacyjki. Ma ktoś jakieś fotki z wymiany i co odpiąć zeby czegos nie zapuść?

              Komentarz

              • koleś
                RS
                • 2009
                • 2832
                • Fabia combi (6Y5)
                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez Patryk Zobacz wpis
                nigdzie nie widziałem żadnej kostki i nic podobnego
                Zamieszczone przez Patryk Zobacz wpis
                Ma ktoś jakieś fotki

                Stacyjka. Z prawej strony wkładka z kluczykiem. Z lewej kostka stacyjki:


                Kostka stacyjki jest włożona do korpusu stacyjki. To jest to czarne. Może też być w kolorze białym. Zdjęcia są przykładowe aby Ci pokazać gdzie to jest:
                Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                Komentarz

                Pracuję...