Gniazdo bezpiecznika nr 30 w kabinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • depeq
    Classic
    • 2016
    • 1

    Gniazdo bezpiecznika nr 30 w kabinie

    Postanowiłem przerobić sobie gniazdo zapalniczki, żeby napięcie w nim było tylko przy włączonym zapłonie, bo tak miałem w poprzednich samochodach i mi to bardziej odpowiada. Zrobiłem to przez przełożenie pinu od kabla idącego do zapalniczki w skrzynce bezpieczników przy kierowcy. Przełożyłem pin z gniazda nr 24 (które jest standardowo przeznaczone pod zapalniczkę i zawsze tam jest prąd) do gniazda nr 30, które według instrukcji obsługi jest przeznaczone pod sterownik automatycznej skrzyni biegów której ja nie mam. W gnieździe nr 30 prąd jest dopiero po przekręceniu kluczyka więc efekt końcowy osiągnięty. Napięcie w gnieździe zapalniczki mam tylko w czasie gdy włączony jest zapłon, ale chciałem się dowiedzieć, co jest źródłem prądu w gnieździe nr 30 – jakiś przekaźnik / pod jaki max. prąd? Chciałbym wiedzieć z ciekawości, czy nic mi się nie spali / nie będzie komplikacji. Odbiorniki które będę podłączał do gniazda zapalniczki będą pobierały mały prąd i użyłem tam bezpiecznika 20A (zalecanego w instrukcji dla gniazda 30 - sterownik autom. skrzyni biegów).
  • pietrek125
    Rider
    • 2012
    • 416
    • Octavia II combi (1Z5)

    #2
    Z przekaźnika mocy J682 sterowanego z Bornetz-a...


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz

    Pracuję...