Już jakiś czas temu zauważyłem, że kluczyk po wyjęciu ze stacyjki jest gorący.
Ostatnio pojawiły się błędy:
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BG HW: 1K0 953 549 BG
Component: J0527 057 0101
Coding: 0002042
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 78F824AB0BD7AA81D1-802C
Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
Component: E0221 002 0010
4 Faults Found
00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Nie wiem czy można połączyć oba fakty ze sobą, ale chciałbym wiedzieć, co jest przyczyną gorącej stacyjki i tych błędów. Generalnie poza szarpaniem silnika podczas przyspieszania nic temu samochodowi nie dolega.
Ostatnio pojawiły się błędy:
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BG HW: 1K0 953 549 BG
Component: J0527 057 0101
Coding: 0002042
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 78F824AB0BD7AA81D1-802C
Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
Component: E0221 002 0010
4 Faults Found
00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Nie wiem czy można połączyć oba fakty ze sobą, ale chciałbym wiedzieć, co jest przyczyną gorącej stacyjki i tych błędów. Generalnie poza szarpaniem silnika podczas przyspieszania nic temu samochodowi nie dolega.
Komentarz