Engine fault: EVAP Purge Control Valve

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tcz
    Classic
    • 2011
    • 28

    Engine fault: EVAP Purge Control Valve

    Witam Koleżanki oraz Kolegów,

    świeci się kontrolka "system kontroli spalin", w module "engine (CDA)" mam "zamrożoną" ramke:

    "1 Fault Found
    001092 - EVAP Purge Control Valve (N80)
    P0444 - 000 - Circuit Open - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 255
    Mileage: 162145 km
    Time Indication: 0
    Date: 2012.06.03
    Time: 14:17:55

    Freeze Frame:
    RPM: 201 /min
    Load: 59.6 %
    Speed: 0.0 km/h
    Temperature: 10.0°C
    Temperature: 10.0°C
    Absolute Pres.: 980.0 mbar
    Voltage: 10.287 V

    Readiness: 0010 0101"

    Kasowałem trzy razy jednak po pierwszej jeździe pomarańczowa kontrolka "system kontroli spalin" ponownie się zapala.
    Czy ktoś spotkał się z podobną sytyuacją? Co może być przyczyną?
    Dzięki,
    Tomek
  • patryk23
    L&K
    • 2011
    • 1105
    • Octavia II (1Z3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #2
    Zawór zbiornika wegla aktywnego , możesz go przemierzyć miernikiem , jak ok to zobacz dalej zbiornik węgla czy jest szczelny .

    Komentarz

    • pietrek125
      Rider
      • 2012
      • 416
      • Octavia II combi (1Z5)

      #3
      Uszkodzony zawór oparów N80 (Circuit Open) lub brak zasilania np. przepalony bezpiecznik np. F24 (SB24)


      Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
      CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

      Komentarz

      • patryk23
        L&K
        • 2011
        • 1105
        • Octavia II (1Z3)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        On jest domyślnie zamknięty to możesz zobaczyć czy puszcza na wyłaczonym zapłonie ,

        Komentarz

        • zwonko
          Rider
          • 2016
          • 365
          • Octavia I (1U2)
          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Kiedyś miałem błąd EVAP, bodajże nawet ten sam numer. Po lektorze jakiegoś angielskiego forum okazało się że przyczyną był niedokręcony wlew do baku.

          Komentarz

          • tcz
            Classic
            • 2011
            • 28

            #6
            Przyczyną okazała sie obluzowana wtyczka :-/ fixed :-)
            Dzięki,
            Tomek

            Komentarz

            Pracuję...