Prośba o analizę logów - O2 BLS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • GIBbeer
    Classic
    • 2018
    • 5
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BLS 1.9 TDI PD 105 KM

    Prośba o analizę logów - O2 BLS

    Witajcie,
    niedawno nabyłem Octavię II z silnikiem BLS, poprzedni właściciel mówił, że jest po chiptuningu na około 130KM jednakże czuję, że brak jej mocy poniżej 2000 obrotów. Dopiero po przekroczeniu ~2000RPM dostaje dużego kopa.
    Zrobiłem VCDSem logi dynamiczne kanałów 3, 8 i 11. Co o tym myślicie? Wydaje mi się, że przepływomierz już się kończy. Gdy silnik jest zimny to wydaje się, że ma więcej mocy.

    Log: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3tP9PA.html
    Dodatkowo log BS dla grupy 11: http://vaglogi.pl/log-011_7hvT8Cf.html
  • majonezz
    Ambiente
    • 2013
    • 188
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BLS 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Widzę, że temat nie doczekał się odpowiedzi. Zaryzykuję i podczepię się do niego. Symbol silnika BLS, coś ostatnio słabiej ciągnie. Jakby ktoś włożył kołek pod pedał gazu. 240tkm nalotu. Prośba do fachowców o rzucenie okiem na logi.
    4 23 18 statycznie
    13 1 3 statycznie
    3 23 11 dynamicznie
    8 1 4 dynamicznie
    Dzięki z góry.
    Aktualne zużycie paliwa

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #3
      a jak u was koledzy wygląda zawalenie dpfa? bo bls go posiada.

      Komentarz

      • GIBbeer
        Classic
        • 2018
        • 5
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BLS 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Nie zauważyłem odpowiedzi
        Problem rozwiązałem. Otóż brakowało podciśnienia z dwóch powodów.

        Różnica 20mbar w regulacji doładowania zmieniło się na około 150mbar przy sprawnym układzie podciśnienia.

        Przyczyny były dwie:
        - Wąż idący do akumulatora podciśnienia który jest wbudowany w pokrywę zaworów był wsadzony w fabrycznego wkręta wystającego gdzieś z poszybia = dużo podciśnienia tamtędy uciekało + nie było zakumulowanego podciśnienia w gotowości do użycia.

        - Główny powód to był niesprawny elektrozawór chłodnicy EGR. Był ciągle otwarty, tj. ciągle upuszczał ciśnienie atmosferyczne do głównej magistrali podciśnienia. Założyłem trójnik (w miejsce "czwórnika") pomijając w ogóle ten zaworek. Wtyczka elektryczna pozostała wpięta bo wywalało bez niej błąd.


        Teraz mogę przyjść po godzinie do auta, otworzyć maskę, odpiąć podciśnienie i usłyszeć syk dostającego się powietrza. Wszystko jest szczelne
        Ostatnio edytowany przez GIBbeer; 45429.

        Komentarz

        Pracuję...