Witam,
proszę o sugestię w temacie EGR.
Wyskoczył check engine i migająca sprężynka. Oczywiście tryb awaryjny, brak mocy.
VCDS mówi:
7462 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [237] - Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 134579 km
Mój dylemat polega na tym, że 4 miesiące temu i 4.000 km temu był wymieniany zawór EGR (z chłodnicą) wraz z zaworem turbiny EGR.
EGR był wymieniany na nowy firmy NTY.
Nie wiem, czy tym razem zepsuło się coś innego, czy po prostu zamiennik jest tak niskiej jakości.
Poprzednio błąd był nieco inny:
7336 - EGR System
P0402 00 [232] - Excessive Flow
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 130628 km
Procedura kasowania błędu przy rozgrzanym silniku nic nie dała błąd wrócił.
Oprócz tego jest błąd czujnika wału, ale to chyba nie ma związku?
6031 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 00 [104] - Implausible Signal
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 143
Czy mogę prosić o jakieś sugestie?
Ewentualnie sprawdzony warsztat w Warszawie lub okolicach, najlepiej ze specjalizacją VAG.
proszę o sugestię w temacie EGR.
Wyskoczył check engine i migająca sprężynka. Oczywiście tryb awaryjny, brak mocy.
VCDS mówi:
7462 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [237] - Malfunction
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 134579 km
Mój dylemat polega na tym, że 4 miesiące temu i 4.000 km temu był wymieniany zawór EGR (z chłodnicą) wraz z zaworem turbiny EGR.
EGR był wymieniany na nowy firmy NTY.
Nie wiem, czy tym razem zepsuło się coś innego, czy po prostu zamiennik jest tak niskiej jakości.
Poprzednio błąd był nieco inny:
7336 - EGR System
P0402 00 [232] - Excessive Flow
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 130628 km
Procedura kasowania błędu przy rozgrzanym silniku nic nie dała błąd wrócił.
Oprócz tego jest błąd czujnika wału, ale to chyba nie ma związku?
6031 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0341 00 [104] - Implausible Signal
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 143
Czy mogę prosić o jakieś sugestie?
Ewentualnie sprawdzony warsztat w Warszawie lub okolicach, najlepiej ze specjalizacją VAG.
Komentarz