Mam Octavię II TOUR LIFTBACK (przedlift 2012).
Wyświetliła mi się kontrolka spalonej żarówki.
Obszedłem auto i jedyna podejrzana lampa to Dodatkowy/trzeci STOP gdzie nie palą się 4 diody.
Teraz pytanie czy rzeczywiście 4 spalone diody z kilkunastu/dwudziestu kilku powodują zapalenie się kontrolki?
Podłączając do komputera jest informacja z której lampy jest błąd?
Czy jakiś ogarnięty elektornik może te diody wylutować i wlutować na nowo.
Próbowałem nawet znaleźć taką lampę w sklepach internetowych/allegro i lipa.
Wszędzie tylko lampa do KOMBI...
Wyświetliła mi się kontrolka spalonej żarówki.
Obszedłem auto i jedyna podejrzana lampa to Dodatkowy/trzeci STOP gdzie nie palą się 4 diody.
Teraz pytanie czy rzeczywiście 4 spalone diody z kilkunastu/dwudziestu kilku powodują zapalenie się kontrolki?
Podłączając do komputera jest informacja z której lampy jest błąd?
Czy jakiś ogarnięty elektornik może te diody wylutować i wlutować na nowo.
Próbowałem nawet znaleźć taką lampę w sklepach internetowych/allegro i lipa.
Wszędzie tylko lampa do KOMBI...
Komentarz