Proszę państwa jestem lekko upupiony... w skrócie:
Wysiadły mi wycieraczki, więc postanowiłem wymienić mechanizm z przodu (zatarty) i nasmarować ten z tyłu (przycina się)... Z przodu jakoś poszło, a z tyłu po zdjęciu podbitki okazało się, że wężyk od spryskiwacza lał wewnątrz klapy i wszystko zalane... po zmontowaniu wszystkiego okazało się, że wysiadł centralny zamek, a klapa bagażnika otwiera się tylko mechanicznie poprzez dziurkę otwierania awaryjnego od wewnątrz...
pożyczony od kolego VCDS wyrzucił mi takie coś:
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 (to akurat nie jest powiązane - mam do wymiany czujnik uderzenia w słupku kierowcy i odpiętą centralkę w schowku)
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Cannot be reached 1100
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
Wszystkie błędy w w/w modułach tyczą się tego samego - braku komunikacji z modułem komfortu.
Moduł komfortu na bank sprawny (mam 3 na każdym to samo - 1K959433AH). Błędy były kasowane, aku był wymieniony (był już słaby i czasem wywalało błędy od niskiego napięcia).
Od czego zacząć, jak ten temat ugryźć? Czy można kupić całą wiązkę np do klapy bagażnika, żeby nie bawić się w naprawę kabli? Mam taki problem, że nie posiadam garażu, a pod blokiem cieżko o prąd do lutownicy, z resztą warunki pogodowe te nie najlepsze do takich prac...
Będę bardzo wdzięczny za szybką poradę, gdyż mam małego synka i aktualnie nie mam się jak zapakować z żoną, dzieckiem i wózkiem na święta do rodziny...
Edit: zapomniałem napisać Okcia 2 1.6MPI 2006r, wszystkie zamki po CANie, z przodu szyby elektr. z tyłu korbki, aktualnie zamykanie drzwi tylnych tylko awaryjne (przez dziurę, śruokrętem) a przednich kluczem, piloty nie działają od wymiany baterii... czyli od około roku...
Wysiadły mi wycieraczki, więc postanowiłem wymienić mechanizm z przodu (zatarty) i nasmarować ten z tyłu (przycina się)... Z przodu jakoś poszło, a z tyłu po zdjęciu podbitki okazało się, że wężyk od spryskiwacza lał wewnątrz klapy i wszystko zalane... po zmontowaniu wszystkiego okazało się, że wysiadł centralny zamek, a klapa bagażnika otwiera się tylko mechanicznie poprzez dziurkę otwierania awaryjnego od wewnątrz...
pożyczony od kolego VCDS wyrzucił mi takie coś:
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: Malfunction 0010 (to akurat nie jest powiązane - mam do wymiany czujnik uderzenia w słupku kierowcy i odpiętą centralkę w schowku)
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Cannot be reached 1100
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
Wszystkie błędy w w/w modułach tyczą się tego samego - braku komunikacji z modułem komfortu.
Moduł komfortu na bank sprawny (mam 3 na każdym to samo - 1K959433AH). Błędy były kasowane, aku był wymieniony (był już słaby i czasem wywalało błędy od niskiego napięcia).
Od czego zacząć, jak ten temat ugryźć? Czy można kupić całą wiązkę np do klapy bagażnika, żeby nie bawić się w naprawę kabli? Mam taki problem, że nie posiadam garażu, a pod blokiem cieżko o prąd do lutownicy, z resztą warunki pogodowe te nie najlepsze do takich prac...
Będę bardzo wdzięczny za szybką poradę, gdyż mam małego synka i aktualnie nie mam się jak zapakować z żoną, dzieckiem i wózkiem na święta do rodziny...
Edit: zapomniałem napisać Okcia 2 1.6MPI 2006r, wszystkie zamki po CANie, z przodu szyby elektr. z tyłu korbki, aktualnie zamykanie drzwi tylnych tylko awaryjne (przez dziurę, śruokrętem) a przednich kluczem, piloty nie działają od wymiany baterii... czyli od około roku...
Komentarz