Witam. Mam pewien problem odnośnie falowania obrotów w Skodzie Octavii 2 2005 rok, silnik 1.6 FSI 115KM (BLF).
Silnik po zagrzaniu się do 90 stopni zaczyna falować na obrotach (jest to przedział 1200-1700 obrotów).
Wykluczylem na ten moment odmę, egr, lambda. Wczoraj doszła do mnie nowa przepustnica - niestety na marne. Zamontowana, adaptacja wykonana prawidłowo i problem nadal występuje. Od czasu do czasu wyskakuje mi check engine (błąd: zbyt podwyższone obroty na biegu jałowym). Jak widać, wyżej opisane działania nie pomogły nawet w minimalny sposób. Kilku mechaników w okolicy również rozkłada ręce.
Dzieje się to również podczas jazdy, gdy tylko zrzucę na luz, nie tylko na postoju. Wrzucam linka z krótkim filmikiem który udało mi się ostatnio nagrać.
Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Może jakieś pomysły co może być przyczyną takiego zachowania silnika?
Silnik po zagrzaniu się do 90 stopni zaczyna falować na obrotach (jest to przedział 1200-1700 obrotów).
Wykluczylem na ten moment odmę, egr, lambda. Wczoraj doszła do mnie nowa przepustnica - niestety na marne. Zamontowana, adaptacja wykonana prawidłowo i problem nadal występuje. Od czasu do czasu wyskakuje mi check engine (błąd: zbyt podwyższone obroty na biegu jałowym). Jak widać, wyżej opisane działania nie pomogły nawet w minimalny sposób. Kilku mechaników w okolicy również rozkłada ręce.
Dzieje się to również podczas jazdy, gdy tylko zrzucę na luz, nie tylko na postoju. Wrzucam linka z krótkim filmikiem który udało mi się ostatnio nagrać.
Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Może jakieś pomysły co może być przyczyną takiego zachowania silnika?
Komentarz