[O2] czujnik zapięcia pasów przód - zły styk

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Krzysiek-P4
    Classic
    • 2019
    • 8
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    [O2] czujnik zapięcia pasów przód - zły styk

    Witajcie
    szukałem w wyszukiwarce ale problem nie był omawiany wiec tworzę nowy temat
    ​​​​Pojawił się u mnie problem, mianowicie od jakiegoś czasu na zakrętach, rondzie i każdy inny manewr kończy się kontrolką niezapiętych pasów i tradycyjnym pikaniem, wiem że przy wygieciu zapięcia pasa w gnieździe załapuje, wiec kwestia jest złego styku w obudowie przy fotelu

    pytanie brzmi czy ktoś przerabiał temat, jest to rozbieralne i jest w ogóle sens podchodzić do tego czy lepiej od razu kupić nowe, pytam bo nowa sztuka ceni się od 200zl w górę, co trochę wg mnie jest przesadą

    pozdro ​​​​​​​
  • patryk23
    L&K
    • 2011
    • 1105
    • Octavia II (1Z3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #2
    Temat dawno rozkminony na forum i osobiście. Do wyciągnięcia fotel , otwarcia z czuciem zgrzanej obudowy ,wyczyszczenia z syfu (kurzu paprochów co nalecialy) stykow zapinki ew podgiecie blaszek i to wsio .

    Komentarz

    • koleś
      RS
      • 2009
      • 2839
      • Fabia combi (6Y5)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Lub wyłączyć w liczniku. Albo rozpiąć wtyczkę pod fotelem.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz

      • oski1984
        Classic
        • 2011
        • 16
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Ja rozebrałem całe zapięcie. Niestety plastik trzeba później skleić. Czyszczenie wystarczyło jednakże doszedłem do wniosku, że nie potrzebny mi ten bajer i jedną z blaszek wygiąłem i problem już nie wróci.

        Komentarz

        Pracuję...