Witajcie,
Temat długi ale może spróbuje krótko klima zamarza...dosłownie:
-przewody z kompresora zaszroniałe po kilkunastu minutach pracy
-temperatura powietrza wylatujacego do kabiny -5 stopni..tak tak..słownie minus 5stopni
-po godzinie jazdy praktycznie brak wylatujacego powietrza z kratek wewnatrz auta-wentylator na max.
-po 4 godzinach jazdy i sukcesywnym zmniejszaniu temperatury poddałem się i wyłaczyłem klimatycje co poskutkowalo tym ze do kabiny na nogi wypadł lód i zaczelo ponownie wiac z kratek wentylacji
-kompresor już 2 lata temu podmieniony byl na nowiótki z nowym czujnikiem ciśnienia a mimo to przewody i tak zamarzały i na kratkach -5 stopni
-komputer nie wykazal nawet najmniejszego bledu w ukladzie klimatyzacji i wentylacji(wliczajac klapy sterujace kanałami przepływu powietrza)
Pomóżcie prosze bo już nawet serwisanci skody rozkładają ręce.
Octavia 2 po lifcie 2.0 TDI BKD z 2009 roku.
Nie wiem co jeszcze potrzebne mogłoby być wiec piszcie to odpowiem.
Wszelkie porady milo widziane nawet polecajace serwisanta od klimatyzcji samochodowej(byłe zielonogórskie plus opolskie).
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Temat długi ale może spróbuje krótko klima zamarza...dosłownie:
-przewody z kompresora zaszroniałe po kilkunastu minutach pracy
-temperatura powietrza wylatujacego do kabiny -5 stopni..tak tak..słownie minus 5stopni
-po godzinie jazdy praktycznie brak wylatujacego powietrza z kratek wewnatrz auta-wentylator na max.
-po 4 godzinach jazdy i sukcesywnym zmniejszaniu temperatury poddałem się i wyłaczyłem klimatycje co poskutkowalo tym ze do kabiny na nogi wypadł lód i zaczelo ponownie wiac z kratek wentylacji
-kompresor już 2 lata temu podmieniony byl na nowiótki z nowym czujnikiem ciśnienia a mimo to przewody i tak zamarzały i na kratkach -5 stopni
-komputer nie wykazal nawet najmniejszego bledu w ukladzie klimatyzacji i wentylacji(wliczajac klapy sterujace kanałami przepływu powietrza)
Pomóżcie prosze bo już nawet serwisanci skody rozkładają ręce.
Octavia 2 po lifcie 2.0 TDI BKD z 2009 roku.
Nie wiem co jeszcze potrzebne mogłoby być wiec piszcie to odpowiem.
Wszelkie porady milo widziane nawet polecajace serwisanta od klimatyzcji samochodowej(byłe zielonogórskie plus opolskie).
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Komentarz