Witam
Pacjent: Octavia II 1.6 MPI 2012 r.
Problem pojawil się około 2 tygodni temu. Jednego dnia wszystko ładnie chodziło przelaczalo na gaz tak jak zawsze. Następnego dnia sterownik przestal zupełnie swiecic, nie było opcji jego uruchomienia, przełączenia samochodu na gaz. Po prostu wszystko było czarne. Przejechałem około 120 km na benzynie tego dnia i w trakcie jazdy kontrolka załączyła się na parę sekund poświęciła i zgasla. Po powrocie do domu rozlaczylem akumulator na parę minut i po ponownym podlaczeniu wszystko wróciło do normy. Ten sam problem pojawił się wczoraj po 3 dniowym postoju pod blokiem. Sterownik nie świecił się wcale, po około 40km zaczęła wariować i się zapalać i gasnac tak około 5 razy po czym znowu zgasło i już się nie zapalilo. Tym razem odłączenie akumulatora nie pomogło. Bezpiecznik od gazu był zasniedzialy, lecz jego wymiana plus spsikanie styków preparatem nie pomogło. Dodam że napięcie przechodzi za bezpiecznik. Czy ktoś wie w czym może leżeć problem ? W załączniku wrzucam filmik obrazujący gaśnięcie sterownika (w czasie tej wariacji po wczorajszych 40 km) od tej pory jak zgasło na filmiku tak już się nie zapaliło.
Pacjent: Octavia II 1.6 MPI 2012 r.
Problem pojawil się około 2 tygodni temu. Jednego dnia wszystko ładnie chodziło przelaczalo na gaz tak jak zawsze. Następnego dnia sterownik przestal zupełnie swiecic, nie było opcji jego uruchomienia, przełączenia samochodu na gaz. Po prostu wszystko było czarne. Przejechałem około 120 km na benzynie tego dnia i w trakcie jazdy kontrolka załączyła się na parę sekund poświęciła i zgasla. Po powrocie do domu rozlaczylem akumulator na parę minut i po ponownym podlaczeniu wszystko wróciło do normy. Ten sam problem pojawił się wczoraj po 3 dniowym postoju pod blokiem. Sterownik nie świecił się wcale, po około 40km zaczęła wariować i się zapalać i gasnac tak około 5 razy po czym znowu zgasło i już się nie zapalilo. Tym razem odłączenie akumulatora nie pomogło. Bezpiecznik od gazu był zasniedzialy, lecz jego wymiana plus spsikanie styków preparatem nie pomogło. Dodam że napięcie przechodzi za bezpiecznik. Czy ktoś wie w czym może leżeć problem ? W załączniku wrzucam filmik obrazujący gaśnięcie sterownika (w czasie tej wariacji po wczorajszych 40 km) od tej pory jak zgasło na filmiku tak już się nie zapaliło.
Komentarz