migajaca kontrolka przeciwmgielna, brak błedow, nie rowne odpalanie na zimnym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KarolKow
    Classic
    • 2021
    • 4

    migajaca kontrolka przeciwmgielna, brak błedow, nie rowne odpalanie na zimnym

    Octavia 1.9 2008 105km BXE
    Prosze o porady mechanicy rozkladaja rece. Pompowtryski sprawdzane 2 razy. Są sprawne. Kombinuje teraz sam i myśle ze moze to byc cos z elektryką.
    Auto nie rowno odpala na zimnym i jak sie rozgrzeje ma lekkie drgawki na wolnym.

    objawy:
    -Po włączeniu świateł miga kontrolka od swiatel przecimgielnych. Raz mocniej, raz słabiej. Zależy od pogody - zimna, słońca deszczu. Czasami prawie jej nie widac ale jeszcze widac. Po odlaczeniu lampy prawej, kontrolka gasnie
    -w nocy zauwazylem tez ze po przejreceniu kluczykiem kontrolka od swiec gasnie po sekundzie, ale nie do konca jak sie przyjrzec
    --brak bledow na vcds po odlaczeniu wtyczki od zasilania pompowtryskow i próbie uruchomienia auta
    -w załaczniku zdjecie z vcds. W grupie 18 po puszczeniu gazu pojawia sie wszedzie 128

    swiece wymienione, czujnik temp sprawny, styki przy ecu czyszczone ale nie pomogło. Jakies pomysły?
    Załączone pliki
    Ostatnio edytowany przez KarolKow; 9992731.
  • KarolKow
    Classic
    • 2021
    • 4

    #2
    Wymieniony zostal termostat i teraz auto nagrzewa sie lepiej i wtryski w grupie 13 po rozgrzaniu chodza jeszcze lepiej, jednak problem ten sam zostal, ale narazie olac to i skupiam sie teraz na tej kontrolce swiatel przeciwmgielnych.

    ​Zauwazylem wczoraj zaleznosc ze kontrolka miga mocniej po wpieciu pasa kierowcy, a po wypieciu slabnie. Po wyjeciu wtyczki sterownika airbag kontrolka swieci juz mocniej niezależnie od wpiecia pasa. Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac dalej?

    Komentarz

    • demmsi
      Elegance
      • 2011
      • 966
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Grupa 023 to tzw. BIPy.
      Dla silnika 1.9 BXE powinny być w granicach -30 +30.
      U Ciebie jak widać na 1 i 2 pompowtryskiwaczu coś się dzieje.

      O tym możesz poczytać sobie np. https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdze...w-silniku-tdi/

      Komentarz

      • patryk23
        L&K
        • 2011
        • 1105
        • Octavia II (1Z3)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        Co do kontrolek w zegarach masz zwarcie / zimne luty . Możesz próbować wysuszyć zegary bo może być wilgoć jak nie pomoże to elektronik najgorsza opcja wymiana szafy . Z przeciwmgielnymi posprawdzaj masy albo zrób mostek przy lampie do aku i zobacz czy ustąpi problem . Co do wtrysków sprawdzaj na rozgrzanym .

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 11208
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          co do kontrolki to masy przede wszystkim do sprawdzenia/poprawienia
          co do wysokich bipów, to do naprawy (podgięcie styków, wyczyszczenie, izolowanie) lub do wymiany wiązka pompowtrysków
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • KarolKow
            Classic
            • 2021
            • 4

            #6
            Co do kontrolki to masy sprawdzone i wszystko ok, raczej to problem z licznikiem bo wszystko inne sprawdzane było
            ponizej film z reakcja podczas jazdy i wypięciu pasa:
            https://www.youtube.com/watch?v=DNux...KarolKowalczuk

            nierówna praca:
            wiązka pompowtrysków była wymieniana na oryginalna, wtrysk numer 1 tez byl wymieniany na regenerowany i to samo. Dzisiaj rano odpalił mi za drugim razem. porobiłem logi:

            Grupa 013 podczas startu: http://vaglogi.pl/log-013_Vo1d0F.html

            Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_cy0DS.html
            Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_YCl5NO.html
            Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_u59Vt7.html
            Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_Wbr72k6.html
            Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_gKj8L4l.html
            Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_uf38q.html
            Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_b81nD.html
            Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_ZxQc08r.html
            Ostatnio edytowany przez KarolKow; 9992731.

            Komentarz

            • patryk23
              L&K
              • 2011
              • 1105
              • Octavia II (1Z3)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Z szafą do wyciągnięcia zegary i dobrze je wysuszyć/ wygrzać może pomoże jak nie to elektronik . Co do pompek , to ciężko określić czy regenerowany kuleje .

              Komentarz

              Pracuję...