Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

skąd pobrać plus dla modułu - hak holowniczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • skąd pobrać plus dla modułu - hak holowniczy

    Witam.
    Zamontowałem hak w swojej skodzie, czas na podłączenie elektryki. Mam pytanie, czy w wersji hatchback jest możliwość pobrania plusa zasilania gdzieś w bagażniku samochodu? Niestety z tyłu nie ma zdaje się np. gniazda zapalniczki. Może w jakieś wiązce z tyłu znajdę "+"?
    Będę wdzięczny za podpowiedź,
    pozdrawiam.

  • #2
    Powinieneś pociągnąć ze skrzynki w miejscu fabrycznego bezpiecznika , po pierwsze osobny obwód zabezpieczony bezpiecznikem . I lezeli to ma być ,,lepsza,, przyczepa niz zwykła to tym bardziej zachowane przekroje i nie podpinanie się do innego obwodu .

    Komentarz


    • #3
      Dobrze Patryk radzi. Masz w skrzynce bezpieczników wszystko przygotowane do dołożenia przyczepy. Zrób to jak powinno być.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz


      • #4
        Dzięki za odpowiedź. A czy do skrzynki jest doprowadzone napięcie do "nieaktywnego" bezpiecznika przyczepki? Jeśli tak to super, natomiast jeśli okaże się, że nie ma to skąd najlepiej podciągnąć napięcie dla przyczepki? Myślałem, żeby podpiąć się do linii zasilającej przednie gniazdko ładowania. Tam jest zdaje się napięcie nawet przy wyłączonej stacyjce. Oczywiście przed bezpiecznikiem gniazdka, tak by utworzyć niezależny obwód ze swoim własnym bezpiecznikiem dla przyczepki. Wykorzystałbym jedynie już podciągnięty plus do bezpiecznika gniazdka. Czy to dobre rozwiązanie czy też lepiej wykorzystać jakąś inną linię (oczywiście jeśli będzie przewód plusowy dla bezpiecznika przyczepki to problem z głowy)?
        Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

        Komentarz


        • #5
          Dokładnie opisane co i jak, łącznie ze zdjęciami - chyba lepiej się nie da
          [O2FL] TUTORIAL - Montaż elektroniki haka O2/O2FL - Octavia Club Polska

          Sprawdzone wielokrotnie
          Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
          FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

          Komentarz


          • #6
            Nie widzę fotek ale w skrzynce bezpieczników nic nie trzeba lutować. Jest tam przygotowane miejsce do podłączenia zasilania haka. Niestety nie mam zdjęcia gdzie to jest.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • #7
              Montaż oryginalnego haka cz.1 w Octavii 2 combi [TUTORIAL] - YouTube
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
                Nie widzę fotek
                Screenshot 2021-06-07 at 18-31-00 [O2FL] TUTORIAL - Montaż elektroniki haka O2 O2FL - Octavia Club Polska.png
                Fotki ładują się bez problemu - zrzut z fragmentu poradnika Krzynola
                Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                Komentarz


                • #9
                  Jeśli się nie mylę to w toturialu był wykorzystywany jakiś oryginalny sterownik haka. Natomiast ja dostałem w zestawie moduł. Z tego co się zorientowałem wystarczy do modułu podłączyć plus a potem podłączyć odpowiednie wejścia do linii zasilającej daną żarówkę w lampie - stop, pozycyjne itp. Jeśli jest tak jak myślę to jedyne o mi potrzeba to podciągnąć plus zasilania ze skrzynki bezpieczników (z tyłu samochodu pewnie nigdzie go nie znajdę, chyba że w jakiejś wiązce - było by fajnie), nie trzeba nic więcej z przodu auta ciągnąć oprócz tego plusa. Resztę podłącza się bezpośrednio do modułu z danego gniazda żarówki.
                  Ostatnio edytowany przez Dolce; 45225.

                  Komentarz


                  • #10
                    Żarówki przyczepy, jak się zsumuje to parę Watów ciągną, radzę pociągnąć osobne zasilanie do modułu haka jak jest nieoryginalny, przeciągnięcie kabelka do skrzynki bezpieczników w cienkim peszlu to jest kilka minut w OII.

                    Komentarz


                    • #11
                      A pod jaki obwód najlepiej się podłączyć?

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Dolce Zobacz wpis
                        A pod jaki obwód najlepiej się podłączyć?
                        Bezpośrednio do skrzynki bezpieczników, wyprowadzić na osobnym bezpieczniku.

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X