Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Błąd komunikacji ecu z komputerem diagnostycznym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Błąd komunikacji ecu z komputerem diagnostycznym

    Witam mam problem z swoją Skoda o2 fl RS 170KM 2.0 TDI CEGA a wygląda on następująco rano odpaliłem samochód normalnie bez problemów po 2 godzinach wsiadam do Skody a na komputerze wyskakuje komunikat ERORR ESP samochód nie odpala nawet nie kręci mechanik sprawdził komputer w innym samochodzie i jest sprawny łączy się też z komputerem diagnostycznym czego w skodzie nie chciał zrobić.. Bezpieczniki i przekazniki sprawdzone mechanik ma sprawdzić cała wiązkę czy nie ma tam żadnej przerwy ale kieruje pytanie do was czy może ktoś miał taki lub podobny problem ?? Albo kto poda jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny z góry dziękuje za odpowiedzi

  • #2
    Can gateway

    Komentarz


    • #3
      Możesz powiedzieć w jaki sposób go najlepiej sprawdzić ?

      Komentarz


      • #4
        Nie wiem jakim kompem sprawdza , jak vcds to sprawdzenie błędów komunikacji w innych sterownikach z canem jak wychodzi że tylko sam silnik to może niedomagac zasilanie na nim .

        Komentarz


        • #5
          Proszę o odpowiedź skąd gateway bierze zasilanie?
          Nie ma prądu na tych dwóch kabelkach. VCDS ma brak komunikacji z czymkolwiek. Octavia nie odpala. Jak dam zasilanie z bezpiecznika na gateway to wszystko działa. Mogę się połączyć ze wszystkim i pousuwać błędy.
          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

          Komentarz


          • #6
            OK. Już wiem coś więcej.
            Z bezpiecznika 12 w komorze silnika zasilane są piny 1 i 2 w gatewayu.
            Z bezpiecznika 6 wewnątrz auta jest zasilany licznik pin 1 i pin 14 w gatewayu.

            Krzynol i Angel - dzięki za pomoc.
            Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
            Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

            Komentarz


            • #7
              Uwalony był bezpiecznik w komorze silnika.
              Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
              Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
                Uwalony był bezpiecznik w komorze silnika.
                Który dokładnie?

                Komentarz


                • #9
                  F12 - SB12 Interfejs diagnostyki magistrali danych 5 A
                  Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                  Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X