Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mute przy wrzucaniu wstecznego w nowym radiu.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak mute przy wrzucaniu wstecznego w nowym radiu.

    Witam.

    Ostatnio w swojej Skodzie Octavii 2 FL zmieniłem radio z fabrycznego skoda blues na Pioneer sph-da160dab i przy wrzucaniu wstecznego nie wycisza mi radia przez co przy słuchaniu głośniej muzyki nie słychać czujników parkowania. Na fabrycznym sciszalo. Czy mógłby mi ktoś w miarę prosty sposób wytłumaczyć jak to zrobić, poniewaz jestem troszkę zielony w tych tematach.

    Pozdrawiam.

  • #2
    Podstawowe pytanie czy nowe radio posiada taką funkcję , musisz poczytać w instrukcji. Jeśli nie posiada wizualizacji parktronica to i raczej nie będzie wyciszać muzyki.

    Komentarz


    • #3
      Wizualizacji nie posiada, ale stare też nie posiadło. Wiem że na nowym można to zrobić, tylko nie wiem do końca jak. To nowe ma kamerę cofania więc na pewno tym bardziej da się zrobić żeby samo mute się wlaczalo. Ktoś gdzieś pisał, że przewód mute trzeba podpiąć do masy auta ale nie wiem czy to prawda.
      Ostatnio edytowany przez Sokol89.DS; 9993388.

      Komentarz


      • #4
        W twoim radiu przewód żółto/czarny to mute ( powinien być opisany etykietką ), działa on na zasadzie takiej że po otrzymaniu przez niego sygnału masy wycisza radia na czas otrzymania sygnału . Tak działają wszystkie mute . Np. gdy masz moduł zestawu głośno mówiącego to tam też jest właśnie przewód mute i pod niego się tym kablem podłączasz .
        Zrób próbę podepnij chwilowo do masy ten przewód przy załączonym radiu i sprawdź czy radio się wyciszy i na wyświetlaczu powinien pojawić się napis mute . Jeżeli to zadziała a powinno , użyj zwykłego przekaźnika sterowanego napięciem ze światła wstecznego który będzie podawał masę na ten przewód .