Cześć,
szukam kogoś w wawie lub okolicy kto ma sprzęt i wiedzę do zrobienia logów dynamicznych.
Mam szarpanie silnika w sytuacjach opisanych poniżej i chcę spróbować zlokalizować przyczynę. W aso mówią, że gorąca strona turbo z zaworem WG. Już raz to wymieniałem 3 lata i z 60-70kkm temu i nie wiem czy im wierzyć. Logów raczej nie robili.
Ostatnio wymieniany rozrząd. Przebieg 178kkm. Większość trasa, na spokojnie. Dziennie 2x37km po S8, S2..
świece wymieniane ze 12kkm temu na oryginały.
Pytam na forum, bo nie mam za bardzo możliwości jeździć po serwisach w ciągu dnia i chciałbym się z kimś umówić po południu, tak po 18, albo jakoś w sobotę, a i pewnie ktoś kto ma sprzęt to sam wie lepiej gdzie szukać niż niejeden mechanik
szarpanie jest w sytuacjach:
1. Jak odpalam zimny i włącza się dogrzewanie katalizatora. Schodzi z obrotów i trzęsie budą, jest też „pykanie” z wydechu i słychać jakby silnik przerywał. Check nie świeci.
2. Jak przyśpieszam na wysokich biegach (4 w górę, najmocniej chyba na 6) z obrotów 2k-2,2k i mocno wcisnę to mocno szarpie (nie jest to pływanie), takie krótkie szarpnięcia. Powyżej 3krpm jedzie ok. Check nie świeci.
Jak ktoś ma sprzęt, wiedzę i chęci to dajcie znać
szukam kogoś w wawie lub okolicy kto ma sprzęt i wiedzę do zrobienia logów dynamicznych.
Mam szarpanie silnika w sytuacjach opisanych poniżej i chcę spróbować zlokalizować przyczynę. W aso mówią, że gorąca strona turbo z zaworem WG. Już raz to wymieniałem 3 lata i z 60-70kkm temu i nie wiem czy im wierzyć. Logów raczej nie robili.
Ostatnio wymieniany rozrząd. Przebieg 178kkm. Większość trasa, na spokojnie. Dziennie 2x37km po S8, S2..
świece wymieniane ze 12kkm temu na oryginały.
Pytam na forum, bo nie mam za bardzo możliwości jeździć po serwisach w ciągu dnia i chciałbym się z kimś umówić po południu, tak po 18, albo jakoś w sobotę, a i pewnie ktoś kto ma sprzęt to sam wie lepiej gdzie szukać niż niejeden mechanik
szarpanie jest w sytuacjach:
1. Jak odpalam zimny i włącza się dogrzewanie katalizatora. Schodzi z obrotów i trzęsie budą, jest też „pykanie” z wydechu i słychać jakby silnik przerywał. Check nie świeci.
2. Jak przyśpieszam na wysokich biegach (4 w górę, najmocniej chyba na 6) z obrotów 2k-2,2k i mocno wcisnę to mocno szarpie (nie jest to pływanie), takie krótkie szarpnięcia. Powyżej 3krpm jedzie ok. Check nie świeci.
Jak ktoś ma sprzęt, wiedzę i chęci to dajcie znać