Witam Potrzebuje schemat ewentualnie kolory przewodów przy kierownicy od klasonu. Rozebralem obudowe kierownicy itd. Idzie tam chyba z 15 przewodów.
pozdrawiam
Przy takich pytaniach dobrze jest podać rocznik auta.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
klakson jest wpięty taśmą kierownicy do sterownika, a ze sterownika idzie już komunikacja CAN
chyba, że dekoder CAN sobie podłączysz, znajdziesz sygnały na magistrali informujące o naciśnieciu klaksonu i to oprogramujesz
myśle, że plan B musisz wdrożyć, czyli wpiąć się w sygnał sterowania przekaźnika klaksonu.
taki sygnał możesz wziąć z bordnetza, to będzie 12V lub brak 12V
W sumie masz rację, albo zrobię dodatkowy przełącznik do zmiany. Klaksonem sie wygodnie zmienia modulację.
postaram sie w weekend powałczyć. Dzieki za pomoc
W świetle ostatnich wydarzeń tak się zastanawiam czy da się na dachu zamontować podstawę karabinka? Połączoną z czujnikiem skrętu kierownicy i spust zwalniany przyciskiem z multikiery.
Krzynol, masz jakiś schemat? Może jakiś tutorial?
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz