Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Żarówki P21W Led - światło do jazdy dziennej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Żarówki P21W Led - światło do jazdy dziennej

    Witam. Jestem tu nowy. Octavia 2 FL kombi 2008 2.0 TDI
    Mam pytanie do was Skodziarze.. zmieniłem jakiś czas temu zarowki do jazdy dziennej fabrycznie w lampie przeciwmgielnej przód.. pali się kontrolka żebym sprawdził zarowki... dzisiaj kupiłem innej firmy podobne , na opakowaniu pisze Canbus niby a błąd i tak wywala..pytanie brzmi czy ktoś z was ma zamontowane takowe zarowki led i nie wywala wam błąd? Jeśli ktoś trafił na firmę takich które nie wywalają prosiłbym o podesłaniu linka lub chociaż dokładnego modelu zarowki. Jutro jadę zwrócić te ale nie wiem czy mi oddadzą pieniądze czy przyślą te same ale inne opakowanie... nie mam pojęcia... bardzo boli ta kontrolka heh .
    z góry dziękuję za każde odpowiedzi podpowiedzi
    Pozdrawiam , Łukasz
    PS. Przepraszam adminów forum jeśli zły dział do tego typu sprawy

  • #2
    Kasowniki uratują sytuację ...

    Adapter LED HB3 HB4 (9005,9006) XL Przeciwmgielny & Corner - Kasownik MotoHID.pl - Oświetlenie Retrofit Skoda Seat VW Audi
    OIIFL Kombii - 198 Km / 457Nm - R Stage One
    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5-o2fl-2-0-tdi


    T: 500286848

    Komentarz


    • #3
      Ja mam te z linku poniżej. Nie potrzebują kasownika i nie wywalają błędu. Niestety do kupienia u naszych skośnookich przyjaciół.

      74,31 zł 25%OFF | KAMMURI biały Canbus P21W żarówka LED dla Skoda Superb Octavia 2 MK2 FL 1Z A5 2009 2010 2011 2012 2013 LED DRL światła cofania lampy
      41.35zł |BMTxms Canbus 1156 BA15S P21W żarówka LED do Skoda Superb Octavia 2 MK2 FL 1Z A5 2009 2010 2011 2012 2013 LED światła cofania|Lampy sygnałowe| - AliExpress
      Ostatnio edytowany przez georgg; 28340.
      SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
      ​​​
      Grzegorz

      Moja Ambitna Czarnula

      Komentarz


      • #4
        Jaj już jesteśmy przy kraju środka to ja od 2 lat mam takie :
        404 page

        brak błedu święcą ok

        Komentarz


        • #5
          A czy ktoś montował LED-y firmy M-Tech?
          Mają dość duży wachlarz produktów pasujących do gniazda BA15s i oznaczonych jako CANBUS.
          Aby nie ściągać uwagi ewentualnego złośliwego policjanta (zwłaszcza za granicą), interesują mnie LED-y, który świecą podobnie do zwykłej żarówki 21 W.
          Pozdrowienia,
          Krzysztof

          Komentarz


          • #6
            Obejrzałem te "kasowniki" i to jest zwykły rezystor podłączony równolegle z żarówką LED, który pobierając dodatkowy prąd zwiększa obciążenie obwodu i w ten sposób powoduje, że taki układ pobiera z instalacji samochodu ok. 29 W, zamiast 21 W pobieranych przez zwykłą żarówkę.
            Więc jeśli ktoś chciał zmienić żarówki na LED-y w celu zaoszczędzenia ilości pobieranej energii, to osiągnie efekt wręcz przeciwny!
            Pozdrowienia,
            Krzysztof

            Komentarz


            • #7
              W moim "szkodniku" od jakiegoś czasu pojawiły się problemy z gasnącymi światłami do jazdy dziennej; klepnięcie w obudowę lampy zazwyczaj pomagało, ale tylko na jakiś czas.
              Po zbadaniu tematu okazało się, że wypaleniu ulega miejsce styku żarówki z jej gniazdem w lampie. Problem postanowiłem rozwiązać zamieniając zwykłe żarówki o mocy 21 W na LED-y, które wg katalogów rzekomo miały pobierać 3-4 W. I w ten sposób wszedłem w temat LED-ów do jazdy dziennej.
              Do rozwiązania pozostał jeszcze problem z magistralą CANbus który powodował, że LED-y wyposażone w ten układ chociaż teoretycznie nie powinny wywoływać błędu spalonej żarówki, to jednak czasami go wywoływały.
              Aby sprawę jednoznacznie wyjaśnić, informacji zasięgnąłem u źródła, czyli u jednego z producentów żarówek LED.
              Okazuje się, że oni oszukują system CANbus w podobny sposób jak producenci tzw. "kasowników", czyli też montują rezystory, ale nie na zewnątrz, lecz do wnętrza obudowy żarówki LED. A ponieważ taki rezystor wydziela dużą ilość ciepła, więc trzeba było żarówkę zaopatrzyć w układ, który będzie żarówkę wyłączał gdy jej temperatura wzrośnie do poziomu grożącego jej zniszczeniem!
              I to jest cała tajemnica gasnących podczas jazdy LED-ów!
              Ostatnio edytowany przez Chris_M; 14183.
              Pozdrowienia,
              Krzysztof

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X