Otóż tak od dłuższego czasu jestem posiadaczem Skody Octavii II 2006 rok 1.9 TDI BKC. Odkąd kupiłem auto cały czas paliła się kontrolka AIRBAGU. Teraz w końcu postanowiłem to naprawić lecz mam problemy otóż pod fotelami kierowcy oraz pasażera wycięte są kostki. Dodatkowo w miejscu kostki przy fotelu kierowcy wlutowany był opornik. Postanowiłem zdiagnozować auto programem DELPHI i pokazuje błąd:
01217 - obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej,strona kierowcy,
-powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji
-stały
Zmierzyłem też rezystancję poduszek: po stronie kierowcy w fotelu 2.7 Ohm a po stronie pasażera 3.0 ohm.
Aby wyeliminować uszkodzoną wiązkię w fotelu kierowcy wlutowałem nowy opornik 3.3 ohm, błąd dało się skasować natomiast co jakiś czas powracał (raz po kilku minutach raz po kilku dniach) z tym że jego opis już był taki :
01217 - obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej,strona kierowcy,
-powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji
-nieciągły
Błąd powraca co jakiś czas czy może to być wina sensora AIRBAGu ? I czy mniejsza oporność poduszki po stronie kierowcy świadczy o jej uszkodzeniu?
01217 - obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej,strona kierowcy,
-powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji
-stały
Zmierzyłem też rezystancję poduszek: po stronie kierowcy w fotelu 2.7 Ohm a po stronie pasażera 3.0 ohm.
Aby wyeliminować uszkodzoną wiązkię w fotelu kierowcy wlutowałem nowy opornik 3.3 ohm, błąd dało się skasować natomiast co jakiś czas powracał (raz po kilku minutach raz po kilku dniach) z tym że jego opis już był taki :
01217 - obwód zapalnika bocznej poduszki powietrznej,strona kierowcy,
-powyżej górnego dopuszczalnego progu regulacji
-nieciągły
Błąd powraca co jakiś czas czy może to być wina sensora AIRBAGu ? I czy mniejsza oporność poduszki po stronie kierowcy świadczy o jej uszkodzeniu?
Komentarz