Kontrolka wspomagania kierownicy żółta bądź pomarańczowa nie gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majkool
    Classic
    • 2020
    • 30
    • Octavia II (1Z3)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    Kontrolka wspomagania kierownicy żółta bądź pomarańczowa nie gaśnie

    Witam,

    Miałem taką sytuację, że jechałem autem włączyłem klime i naglę auto zgasło. Jak chciałem odpalić to strzelał przekaźniki i nie mógł odpalić.
    Wcześniej auto było mega nagrzane w środku 52 stopnie. Po odłączeniu aku, auto odpaliło, ale nie działał nawiew, klima i kierunki. Potem jeszcze padły szyby.
    Podjechałem na parking zgasiłem go i chwile tak postał. Nagle wszystko wróciło do normy, ale kontrolka została a wspomaganie działa.
    Szukałem informacji na forum i jedyne co znalazłem to, że trzeba zrobić adaptacje wspomagania kierownicy bo mógł się czujnik zresetować.
    Nie mogłem niestety znaleźć jak tego dokonać.

    Pacjent: Octavia II 1.6 MPI
    Diagnostyka: przez OBD2 nie wykryto żadnych błędów

    Dziękuję z góry za pomoc.
    Pozdrawiam
  • georgg
    RS
    • 2013
    • 17103
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Skręć kierownicę maksymalnie w lewo a następnie maksymalnie w prawo. Kontrolka kierownicy powinna zgasnąć.
    SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
    ​​​
    Grzegorz

    Moja Ambitna Czarnula

    Komentarz

    • koleś
      RS
      • 2009
      • 2832
      • Fabia combi (6Y5)
      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez georgg Zobacz wpis
      Skręć kierownicę maksymalnie w lewo a następnie maksymalnie w prawo.
      I przytrzymać chwilkę w skrajnych położeniach.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz

      • majkool
        Classic
        • 2020
        • 30
        • Octavia II (1Z3)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
        • BGU 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Dzięki panowie, ale nic z tego nie pomogło, jedynie zakup iCar Pro 3 odczyt i kasowanie zrobiło robotę, nie wiem co tam się stało, ale chyba miałem zwarcie na drugim wentylatorze od chłodnicy i ECU zgłupiał. Na dniach będę sprawdzał wentylator. Pozdrawiam
        Ostatnio edytowany przez majkool; 51113.

        Komentarz

        Pracuję...