Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Deaktywacja alarmu przez wyciągnięcie bezpiecznika - konsekwencje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Deaktywacja alarmu przez wyciągnięcie bezpiecznika - konsekwencje

    Szukałem złodzieja prądu na postoju w mojej OIIFL (2012 Elegance, jak w profilu), bo brało 80-90 mA po uśpieniu. Dzięki filmom Krzynola namierzyłem, że po wyciągnięciu bezpiecznika 35 (syrena alarmu i czujnik wnętrza) spada do 20 mA. Alarmu (dołożony u dilera przy zakupie) nie potrzebuję, rzadko zostawiam samochód na dłużej w ryzykownych miejscach (w ogóle ostatnio rzadziej jeździ, stąd wyszły problemy z prądem na postoju), AC na jedenastoletnią octę też nie biorę.
    Pytanie: czy jak zostawię z wyciągniętym tym bezpiecznikiem to będzie OK, czy może błędy braku zasilania na syrenę i czujnik będą wybudzać alarm i mi w środku nocy np. rozładuje aku migając światłami? Czy może jakoś zdezaktywować VCDSem? Czy jednak podjechać do warsztatu i fizycznie cały alarm wymontować?
    Ale najważniejsze - czy coś się stanie, jak zostawię na dłużej jak jest z wyciągniętym bezpiecznikiem 35? Akumulator jest nowy, nie chciałbym go zakatować.

  • #2
    Z tego co piszesz to autoalarm masz jak fabryczny. Czyli w prosty sposób możesz go wyłączyć: bezpiecznik to co już zrobiłeś i wykokodowanie VCDS w centralnej elektryce 09.

    Komentarz


    • #3
      Nie jest to fabryczny alarm. Dołożony w ASO przy zakupie.
      Tak zrozumiałem to co napisał w pierwszym poście.
      Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
      Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

      Komentarz


      • #4
        Tak, dołożony w ASO przy zakupie. Nie ma np. przycisku w słupku B. Zobaczę jak to wygląda w VCDS jak zreanimuję jakiegoś laptopa z XP (kabelek ma z grubsza tyle lat, co samochód i nie chodzi z nowszymi).

        Komentarz


        • #5
          Nic tam nie znajdziesz. Masz czujki u góry słupków A?
          zdemontuj tapicerkę pod kierownicą. Ten plastik z włącznikiem świateł. W okololicy BCMa powinna być centralka alarmu. Rozłącz wszystkie wtyczki i sprawdź czy odpala auto i da się jeździć.
          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

          Komentarz


          • #6
            W serwisie w tym czasie montowali autoalarm Tytan DS400 can.

            Komentarz


            • #7
              Kolega napisał gdzie się znajduje i co zrobić, jak nie odpali to dwa osobne grubsze przewody jeżeli są podłączone to mogą robić przerwę, wtedy trzeba je złączyć razem(dwa czarne)

              Komentarz


              • #8
                Na razie ogarnąłem kabelek i odhaczyłem w module 09 autoalarm. Chwilę trwało zanim znalazłem lbl do pomocnika długiego kodowania. Sukces połowiczny - zniknął błąd braku komunikacji z czujnikiem wnętrza, dalej jest błąd braku komunikacji z syreną alarmu. Przy najbliższej wizycie u mechanika poproszę o wyjęcie modułu - sam mogę bawić się VCDSem, ale grzebanie w bebechach auta już trochę poza strefą komfortu. Tym bardziej, że nic się nie dzieje, jeździ, nie rozładowuje już aku.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X