Błędy:
P2177 - System zbyt ubogi na biegu jałowym, rząd 1
P2188 - System zbyt bogaty na biegu jałowym, rząd 1
Dzisiaj wsiadłem do Octavii, spróbowałem odpalić i niestety mimo kręcenia i sprawnego aku nie zapaliła. 3-4 próby nieudane i w końcu zapaliła. Przejechałem kawałek, kilka razy jeszcze odpalałem, stałem na biegu jałowym i bez problemu trzymał obroty. Odpalał od strzała, podłączyłem komputer i OBD II wykryło powyższe błędy.
Ktoś miał taka sytuację? Co było do zrobienia?
Akumulator, świece, rozrusznik, kabel na rozrusznik, stacyjka wszystko sprawne, w zasadzie nowe. W ostatnim czasie wymieniane zawieszenie, czujnik wysokiego ciśnienia paliwa, czujnik ABS z tyłu. Mechanik u którego robiłem zawieszenie 4 miesiące temu wspominał o niewielkiej nieszczelności w wydechu, to może być przyczyną?
Auto teraz odpala, ale nie wiem, czy ponownie nie odmówi i nie stanie całkowicie, może i podczas jazdy.
P2177 - System zbyt ubogi na biegu jałowym, rząd 1
P2188 - System zbyt bogaty na biegu jałowym, rząd 1
Dzisiaj wsiadłem do Octavii, spróbowałem odpalić i niestety mimo kręcenia i sprawnego aku nie zapaliła. 3-4 próby nieudane i w końcu zapaliła. Przejechałem kawałek, kilka razy jeszcze odpalałem, stałem na biegu jałowym i bez problemu trzymał obroty. Odpalał od strzała, podłączyłem komputer i OBD II wykryło powyższe błędy.
Ktoś miał taka sytuację? Co było do zrobienia?
Akumulator, świece, rozrusznik, kabel na rozrusznik, stacyjka wszystko sprawne, w zasadzie nowe. W ostatnim czasie wymieniane zawieszenie, czujnik wysokiego ciśnienia paliwa, czujnik ABS z tyłu. Mechanik u którego robiłem zawieszenie 4 miesiące temu wspominał o niewielkiej nieszczelności w wydechu, to może być przyczyną?
Auto teraz odpala, ale nie wiem, czy ponownie nie odmówi i nie stanie całkowicie, może i podczas jazdy.
Komentarz