Zamieszczone przez dwaoka
[O2] Jaka przyczyna rozładowania akumulatora?
Zwiń
X
-
[O2] Jaka przyczyna rozładowania akumulatora?
Witam ponownie jak narazie same problemy niestety przedstawiam ale mam nadzieje ze sie to szybko zmieni ale do rzeczy
Przyszedłem dzisiaj do garazu aby wyjechać autkiem z pilocika pyk i nic, otworzyłem reczniei drzwi, kluczyk w stacyjke i zero kontrolek, sprawdziłem miernikiem okazało sie ze akumulator ma tylko 3,5 V wiec ładuje na ta chwile akumulator i zobaczymy co dalej.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz dlaczego uciekła z niego energia ma dopiero rok czasu (BOSCH). Nie wiem czy to ma znaczenie ale zazbroiłem dzień wcześniej na otwartej masce bo akurat sytuacja tego wymagała i czasami (pewnie ma to jakis sens) bo zazbrojeniu migaja cały czas kierunki musze jeszcze raz rozbroic i zazbroic
Nie chcąc zakładac nowego tematu mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki a mianowicie jaki powinien być moment na kluczu dynanometrycznym przy dokreceniu nakretki piasty w SKODZIE FABII
Pozdrawiam i dziekuje
-
-
Re: Jaka przyczyna rozładowania akumulatora?
Zamieszczone przez jaśkoWitam ponownie jak narazie same problemy niestety przedstawiam ale mam nadzieje ze sie to szybko zmieni ale do rzeczy
Przyszedłem dzisiaj do garazu aby wyjechać autkiem z pilocika pyk i nic, otworzyłem reczniei drzwi, kluczyk w stacyjke i zero kontrolek, sprawdziłem miernikiem okazało sie ze akumulator ma tylko 3,5 V wiec ładuje na ta chwile akumulator i zobaczymy co dalej.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz dlaczego uciekła z niego energia ma dopiero rok czasu (BOSCH). Nie wiem czy to ma znaczenie ale zazbroiłem dzień wcześniej na otwartej masce bo akurat sytuacja tego wymagała i czasami (pewnie ma to jakis sens) bo zazbrojeniu migaja cały czas kierunki musze jeszcze raz rozbroic i zazbroic
Nie chcąc zakładac nowego tematu mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki a mianowicie jaki powinien być moment na kluczu dynanometrycznym przy dokreceniu nakretki piasty w SKODZIE FABII
Pozdrawiam i dziekuje
1) Masz słabe ładowanie aku, a teraz jest zima czyli jazda z większym poborem prądu jak klimy, ogrzewania, wycieraczki, światła i inne dodatki na prąd. Aku słabł, nie był właściwie doładowywany i padł.
2) Przyczyna może leżeć w samym aku. Masz pewnie jeszcze na gwarancji, więc oddawaj go.
3) Pojawił się jakiś upływ prądu na postoju, np. alarm samochodu.
4) Lub może coś z samą elektryką samochodu, a nie wymienione wyżej.
Jak podłączysz naładowany akumulator sprawdź napięcie ładowania, to przynajmniej będziesz wiedział, czy alternator jest w kręgu podejrzeń. Z resztą zawsze lub przynajmniej zazwyczaj się sprawdza ładowanie w takich okolicznościach.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Re: Jaka przyczyna rozładowania akumulatora?
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoWitam ponownie jak narazie same problemy niestety przedstawiam ale mam nadzieje ze sie to szybko zmieni ale do rzeczy
Przyszedłem dzisiaj do garazu aby wyjechać autkiem z pilocika pyk i nic, otworzyłem reczniei drzwi, kluczyk w stacyjke i zero kontrolek, sprawdziłem miernikiem okazało sie ze akumulator ma tylko 3,5 V wiec ładuje na ta chwile akumulator i zobaczymy co dalej.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz dlaczego uciekła z niego energia ma dopiero rok czasu (BOSCH). Nie wiem czy to ma znaczenie ale zazbroiłem dzień wcześniej na otwartej masce bo akurat sytuacja tego wymagała i czasami (pewnie ma to jakis sens) bo zazbrojeniu migaja cały czas kierunki musze jeszcze raz rozbroic i zazbroic
Nie chcąc zakładac nowego tematu mam jeszcze jedno pytanko z innej beczki a mianowicie jaki powinien być moment na kluczu dynanometrycznym przy dokreceniu nakretki piasty w SKODZIE FABII
Pozdrawiam i dziekuje
1) Masz słabe ładowanie aku, a teraz jest zima czyli jazda z większym poborem prądu jak klimy, ogrzewania, wycieraczki, światła i inne dodatki na prąd. Aku słabł, nie był właściwie doładowywany i padł.
2) Przyczyna może leżeć w samym aku. Masz pewnie jeszcze na gwarancji, więc oddawaj go.
3) Pojawił się jakiś upływ prądu na postoju, np. alarm samochodu.
4) Lub może coś z samą elektryką samochodu, a nie wymienione wyżej.
Jak podłączysz naładowany akumulator sprawdź napięcie ładowania, to przynajmniej będziesz wiedział, czy alternator jest w kręgu podejrzeń. Z resztą zawsze lub przynajmniej zazwyczaj się sprawdza ładowanie w takich okolicznościach.
Sprawdze ładowanie alternatora lub jeszcze wepne miernik w szereg z akumulatorem i zobacze czy jest jakis niekontrolowany pobór prądu, czy miało na to wpływ ze zazbroiłem na podniesionej masce dzien wczesniej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez k.gSprawdź:
- akumulatorki syreny alarmowej autoalarmu,
- podtrzymanie pamięci radia.
agdzie mam tego szukać i jaki zwiazek maja te rzeczy z rozładowanym akumulatorem?
Jaki akumulator powinien byc w ogóle w tej mojej O2- poprzedni właściciel włożył 44ahPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez k.gSprawdź:
- akumulatorki syreny alarmowej autoalarmu,
- podtrzymanie pamięci radia.
agdzie mam tego szukać i jaki zwiazek maja te rzeczy z rozładowanym akumulatorem?
Jaki akumulator powinien byc w ogóle w tej mojej O2- poprzedni właściciel włożył 44ah
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez k.gSprawdź:
- akumulatorki syreny alarmowej autoalarmu,
- podtrzymanie pamięci radia.
agdzie mam tego szukać i jaki zwiazek maja te rzeczy z rozładowanym akumulatorem?
Jaki akumulator powinien byc w ogóle w tej mojej O2- poprzedni właściciel włożył 44ahPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez k.gSprawdź:
- akumulatorki syreny alarmowej autoalarmu,
- podtrzymanie pamięci radia.
agdzie mam tego szukać i jaki zwiazek maja te rzeczy z rozładowanym akumulatorem?
Jaki akumulator powinien byc w ogóle w tej mojej O2- poprzedni właściciel włożył 44ah
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez NortheuszZamieszczone przez jaśkoZamieszczone przez k.gSprawdź:
- akumulatorki syreny alarmowej autoalarmu,
- podtrzymanie pamięci radia.
agdzie mam tego szukać i jaki zwiazek maja te rzeczy z rozładowanym akumulatorem?
Jaki akumulator powinien byc w ogóle w tej mojej O2- poprzedni właściciel włożył 44ahPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Za mały akumulator to tego auta i tyle. Jeżeli masz dużo odbiorników to pobór prądu jest duży zwłaszcza przy silniku benzynowym. Za mała pojemność akumulatora sprawi, że za chwilę nie będzie co z niego zbierać (naładowanie/rozładowanie/). Poprzedni właściciel pewno widział, że sprzedaje auto dlatego nie wsadził większego, droższego aku. W moim poprzednim aucie kilka razy miałem sytuację, że nie wyłączyła mi się lampka w bagażniku i ona potrafiła rozładować po 2 dniach akumulator.
Komentarz
-
-
W systemach alarmowych są stosowane dwa rodzaje syren alarmowych tzn. z własnym zasilaniem oraz bez własnego zasilania. Te syreny, które posiadają własne zasilanie (akumulatorki), są doładowywane z akumulatora samochodowego. Jeżeli są już w złym stanie to maja wiekszą upływność (pobór pradu w stanie ładowania). Radio samochodowe po wyłączeniu zasilania może posiadać zasilanie między innymi do zasilania lampki tzw. swojego pseudo alarmu oraz doładowywania pestki pamięciowej (zapamiętywania stacji radiowych).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k.gW systemach alarmowych są stosowane dwa rodzaje syren alarmowych tzn. z własnym zasilaniem oraz bez własnego zasilania. Te syreny, które posiadają własne zasilanie (akumulatorki), są doładowywane z akumulatora samochodowego. Jeżeli są już w złym stanie to maja wiekszą upływność (pobór pradu w stanie ładowania). Radio samochodowe po wyłączeniu zasilania może posiadać zasilanie między innymi do zasilania lampki tzw. swojego pseudo alarmu oraz doładowywania pestki pamięciowej (zapamiętywania stacji radiowych).
do tego auta 44 Ah bo tak naprawde miałem zamiar dzisiaj zakupic 64Ah centre future z pradem 640A ale narazie sie powstrzymałem z tym tematem druga sprawa sprawdziłem miernikiem prad po zazbrojeniu alarmu i wynosił 0,35A wiec chyba dopuszczalna wartość na postoju bez zadnych włączonych odbiorników, ładowanie równiez ok 14.5 przy włączonych swiatłach mijania a po naładowaniu i poł dniowym postoju napiecie wynosiło ponad 13 V na akumulatorze
Komentarz
-
-
Jeśli dobrze pamiętam, pobór pradu nie powinien przekraczać 0,04A (lub bardzo zbliżonej wartości) - w każdym razie w moich wozach pobór prądu po włączeniu alarmu nie przekraczał 0,02-0,03A...
PS: sprawdź sobie który obwód zabiera Ci prąd - poprostu wyjmój pojedyńcze bezpieczniki. Po znalezieniu winowajcy będziesz wiedział, co robi Ci bałagan...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Jeśli dobrze pamiętam, pobór pradu nie powinien przekraczać 0,04A (lub bardzo zbliżonej wartości) - w każdym razie w moich wozach pobór prądu po włączeniu alarmu nie przekraczał 0,02-0,03A...
PS: sprawdź sobie który obwód zabiera Ci prąd - poprostu wyjmój pojedyńcze bezpieczniki. Po znalezieniu winowajcy będziesz wiedział, co robi Ci bałagan...
Komentarz
-
-
Problem z akumulatorem syreny autoalarmu
Witam wszystkich serdecznie
Dotyczy Octavii 2007 1.9 TDI 105 PS
Szukam porady jak w temacie, objawy są następujące:
Czasami, nie zawsze, słychać cichy alarm spod maski bez mrugania świateł awaryjnych z akumulatora syreny wtedy wyłączam kluczykiem. Auto odpala bez problemów alarm działa ok. W książce serwisowej napisane jest że należy wymienić po 6 latach eksploatacji ale nie jestem pewien czy to ten problem mimo że auto to 2007 rocznik. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adam_ZgCzasami, nie zawsze, słychać cichy alarm spod maski bez mrugania świateł awaryjnych z akumulatora syreny wtedy wyłączam kluczykiem. Auto odpala bez problemów alarm działa ok. W książce serwisowej napisane jest że należy wymienić po 6 latach eksploatacji ale nie jestem pewien czy to ten problem mimo że auto to 2007 rocznik. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez Adam_ZgCzasami, nie zawsze, słychać cichy alarm spod maski bez mrugania świateł awaryjnych z akumulatora syreny wtedy wyłączam kluczykiem. Auto odpala bez problemów alarm działa ok. W książce serwisowej napisane jest że należy wymienić po 6 latach eksploatacji ale nie jestem pewien czy to ten problem mimo że auto to 2007 rocznik. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Komentarz
-
Komentarz