[O2 FL] Problem z alarmem Meta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Chomczyk
    Classic
    • 2010
    • 22

    [O2 FL] Problem z alarmem Meta

    Czy ktoś mógłby się ustosunkować :?:

    Zamieszczone przez Lewian
    Witam.
    Jestem przedstawicielem firmy Lewian. Jesteśmy firmą specjalizującą się
    w hamulcach już od ponad 20 lat. Od 1995 roku jesteśmy przedstawicielem
    marki Zimmermann czyli jak zapewne wiesz, producenta tarcz oraz klocków
    najwyższej półki dostępnej aktualnie w Polsce.
    Prosiłbym o przedstawienie zasad na jakich współpracujecie z firmami.
    Chętnie podzielimy się swoją wiedzą w temacie hamulców i nie tylko z
    klubowiczami, udzielimy dobre rabatu na sprzedawane przez nas części w
    zamian za reklamę w formie zaproponowanej przez was.

    Pozdrawiam Adam
    Firma specjalizująca się w układach hamulcowych aut osobowych i dostawczych. Pierwszy w Polsce dystrybutor produktów marki Otto-Zimmermann.

    www.auto-czesci-sklep.pl
  • komoornik
    Ambiente
    • 2008
    • 150

    #2
    [O2 FL] Problem z alarmem Meta

    Byłem w ASO na pierwszym przeglądzie gazowym.

    Prawdopodobnie odpinany był akumulator ( szyby nie działały prawidłowo, już zrobiłem "kalibrację" ).

    Pojawił się problem z alarmem Meta montowanym w ASO ( alarm to ten pseudo fabryczny, występujący jako część zamienna - steruje nim centralny zamek, bo mam "scyzoryk" ):

    Po kilkunastu sekundach od zamknięcia alarm pika dwukrotnie - nie wiem co to może być.

    Do tej pory siedział cicho.

    Wiem tylko, że alarm pika raz tuż po zamknięciu jeśli nie są zamknięte drzwi albo okna - lecz to nie to.

    Komentarz

    • Biszczu
      RS
      • 2011
      • 5567

      #3
      komoornik, spokojnie te alarmy tak mają. Jak przyciśniesz zamknięcie drugi raz też będzie pikał. Nic się nie dzieje. Przerabiałem to u siebie TTTM jeśli chodzi o Metę
      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

      Komentarz

      • komoornik
        Ambiente
        • 2008
        • 150

        #4
        No dobra, ale wcześniej nic takiego nie było.

        Zaczęło się jak widać po odpięciu akumulatora.

        Może to jednak kwestia zabawy z alarmem?

        Wydaje mi się, że taki alarm wie że został wyłączony akumulator - może włączył się jakiś tryb?

        Komentarz

        • Biszczu
          RS
          • 2011
          • 5567

          #5
          komoornik, napisz do producenta:


          Zobaczymy co odpiszą, ale myślę, że nie masz się czym przejmować
          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz

          • vaz
            Elegance
            • 2010
            • 799
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Pikanie po kilkunastu sekundach oznacza sygnalizację jakiegoś stanu alarmu po okresie zwłoki-uzbrajania alarmu. Być może masz niedomknięte do końca szyby albo któryś czujnik krańcowy klap lub dzrwi źle działa. Inną możliwością jest sygnalizacja dezaktywacji czujników ultradźwiękowych. Można to odwrócić włączając i wyłączając zapłon dwa razy a następnie zaraz po wyjściu z auta włączyć alarm. Sprawdź też czy coś się zmieni jeśli po normalnym włączeniu alarmu raz jeszcze na krótko naciśniesz przycisk włączania.
            Antyfotoradar Valentine1
            Harry II Classic+Sirio ML145

            Komentarz

            • tomus7
              RS
              • 2010
              • 1896
              • Peugeot

              #7
              Zamieszczone przez vaz
              Pikanie po kilkunastu sekundach oznacza sygnalizację jakiegoś stanu alarmu po okresie zwłoki-uzbrajania alarmu. Być może masz niedomknięte do końca szyby albo któryś czujnik krańcowy klap lub dzrwi źle działa. Inną możliwością jest sygnalizacja dezaktywacji czujników ultradźwiękowych. Można to odwrócić włączając i wyłączając zapłon dwa razy a następnie zaraz po wyjściu z auta włączyć alarm. Sprawdź też czy coś się zmieni jeśli po normalnym włączeniu alarmu raz jeszcze na krótko naciśniesz przycisk włączania.
              Tutaj kolega dobrze to opisał posprawdzaj wszystkie zamontowane czujniki maska , klapa itp
              ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
              http://www.bunkry.pl/pl/index.html
              a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
              http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
              Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

              Komentarz

              • komoornik
                Ambiente
                • 2008
                • 150

                #8
                Jest coś w instrukcji mowa o uzbrajaniu bez czujników, ale wtedy kierunki powinny mignąć niby trzy razy - mrugają standardowo dwa razy.

                [ Dodano: Pon 20 Lut, 12 19:07 ]
                Na razie stanęło na kontakcie z ASO w którym był przegląd - nie montują takich alarmów, ale mówią żeby podjechać to zobaczą...

                Wszystkie czujniki sprawdziłem (pootwierałem i pozamykałem wszystko) i nic nie pomogło.
                Jak nie domknąłem specjalnie jednych drzwi to dźwięk nadal jest taki sam jak przy wszystkich zamkniętych.

                Komentarz

                • cigano
                  Classic
                  • 2011
                  • 8

                  #9
                  Witam, chciałbym trochę odświeżyć temat. Posiadam Octavię Tour II. Rocznik 2011. Z gazem.
                  Wczoraj byłem u mechanika na wymianie filtrów instalacji gazowej. Podczas tych czynności mechanik odłączał całkowicie akumulator. Po powrocie do domu zauważyłam, że gdy zamykam samochód z pilota po ok 2-5 sekundach od zaryglowania następuje jeden głośny "PIK" alarmu. Zazwyczaj tak robił gdy zostało np. niedomknięte okno lub niezamknięte drzwi. teraz jednak wszystko sprawdziłem i jest pozamykane. Nadal jednak robi to "PIK".

                  Czy podczas odpięcia akumulatora i jego ponownym podpięciu alarm się jakoś "przestawił"? Czy trzeba go jakoś "wyregulować"? Czy też to może być awaria których z czujników?

                  Komentarz

                  • tomus7
                    RS
                    • 2010
                    • 1896
                    • Peugeot

                    #10
                    Zamieszczone przez cigano
                    Witam, chciałbym trochę odświeżyć temat. Posiadam Octavię Tour II. Rocznik 2011. Z gazem.
                    Wczoraj byłem u mechanika na wymianie filtrów instalacji gazowej. Podczas tych czynności mechanik odłączał całkowicie akumulator. Po powrocie do domu zauważyłam, że gdy zamykam samochód z pilota po ok 2-5 sekundach od zaryglowania następuje jeden głośny "PIK" alarmu. Zazwyczaj tak robił gdy zostało np. niedomknięte okno lub niezamknięte drzwi. teraz jednak wszystko sprawdziłem i jest pozamykane. Nadal jednak robi to "PIK".

                    Czy podczas odpięcia akumulatora i jego ponownym podpięciu alarm się jakoś "przestawił"? Czy trzeba go jakoś "wyregulować"? Czy też to może być awaria których z czujników?
                    posprawdzaj czujki maski czy jakiś kabelek nie odpadł
                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                    Komentarz

                    Pracuję...