to ten 1.4 tsi 140km to jest całkiem nowa konstrukcja w końcu? samo turbo czy i kompresor?
Tak jest nową/unowocześniona konstrukcją (rozrząd - pasek, nie wiem jak z chłodzeniem i kolektorem wydechowym - tutaj w jednym odlewie z głowicą i do tego dwa obiegi płynu - nie wiem jak było w poprzednich 1.4 tsi, zmienne fazy na wydechu) doładowanie tylko turbo !!! turbo i kompresor występowały w wersjach 1.4 (160-180 km)
[ Dodano: Sob 06 Lip, 13 21:13 ]
Zamieszczone przez BiDi01
Jeżeli pozwalając sobie na dynamiczną jazdę spalanie nie przekracza 7 l to super
Kolego ja zauważyłem u siebie, że spalanie jest niższe przy dynamicznej jeździe (oczywiście z głową) niż przy stosowaniu się do eko-porad i delikatnym przyśpieszaniu. Gdzieś wyczytałem, że dynamiczna jazda (dostosowana do parametrów silnika) pozwala na bardzo efektywne spalanie mieszanki a jak mamy efektywne spalanie to i są osiągi i małe spalanie. Ja generalnie utrzymuję obroty ~ 2krpm podczas jazdy a podczas przyśpieszania nie przekraczam 3.5 - 4 krpm starając się wciskać gaz do 3/4
Witam mam problem, zakupiłem lampy jak i sterownik zasięgu..jak sie okazało z octavi scouth, nie mogę przeprowadzić adaptacji świateł, podczas group 001 mam napisy -adjust-avaible-adjust-not possible- ... sterownik zasięgu przekodowałem na zwykła skode (fwd)... mam bład- rear left door-014-defektive....nie umiem zdjąć tylnego boczku, żeby zobaczyć sterownik, w Vagu nie da sie wyłaczyć tylnych drzwi,żeby skasować bład..
Sprzedam Lampy przednie, zbiornik spryskiwaczy 3.5 L z pompką
Próbowałem wszystkich bitów z dzrwiami,szybami,comfortem.open close...miałem całość praktycznie odchaczona...all szyby nie otwierały sie elektrycznie a bład jednak pozostaje, ale ponoć to nie powinno przeszkadzać w adaptacji, w lampach zamieniłem przetwornice...efekt zerowy...zakodowałem skode jako offroad, 4wd itp.. grupa 001 pokazała ustawianie-headlights-n/a-n/a....nastepnie pokazało learning-cos tam-n/a-n/a i koniec, lampy nie zaczeły machać góra- dół.....choć testem jak i przy kasowaniu błedów xenon range lampy "machaja góra-dół".....strasnie to skomplikowane
[ Dodano: Pią 12 Paź, 12 20:23 ]
Próbowałem wszystkich bitów z dzrwiami,szybami,comfortem.open close...miałem całość praktycznie odchaczona...all szyby nie otwierały sie elektrycznie a bład jednak pozostaje, ale ponoć to nie powinno przeszkadzać w adaptacji, w lampach zamieniłem przetwornice...efekt zerowy...zakodowałem skode jako offroad, 4wd itp.. grupa 001 pokazała ustawianie-headlights-n/a-n/a....nastepnie pokazało learning-cos tam-n/a-n/a i koniec, lampy nie zaczeły machać góra- dół.....choć testem jak i przy kasowaniu błedów xenon range lampy "machaja góra-dół".....strasnie to skomplikowane
Sprzedam Lampy przednie, zbiornik spryskiwaczy 3.5 L z pompką
A jak wkodowałeś lampy xenonowe do auta?
Ja najpierw w Gatewayu wkodowałem sterownik poziomowania xenonów.
Potem w sterowniku centralnej elektryki wkodowałem, że auto ma zamontowane xenony, a dopiero potem robiłem kodowania w sterowniku poziomowania xenonów.
Czyli:
Coding
[Select]
[55 - Xenon Range]
[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds).
Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.
[ON/OFF/Next]
The adjustment should now be learned.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Czyli najpierw mówisz sterownikowi w jakim aucie jest zamontowany a następnie robisz adaptację.
Po tym procesie xenony powinny działać poprawnie (a raczej ich poziomowanie).
A może podrzucisz skan ze swojego VCDSa.
Zobaczymy błędy.
ok scana podeśle niedługo, kodowanie dawałem 00000007..8...9...
[ON/OFF/Next]
The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds).
Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target.
Na tym etapie zostaje....nie pójdą dalej...w montowaniu pomagal Blind-walker....takze kable są wporządku..
Sprzedam Lampy przednie, zbiornik spryskiwaczy 3.5 L z pompką
ale czy jak Cię auto prosi o ustawienie ręczne świateł, to następnie naciskasz next (czy cokolwiek innego bo już nie pamiętam jak to dokładnie szło) by sterownik przeszedł do kolejnego kroku- zapamiętania ustawień?
-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist Labels: 1Z0-919-283.lbl
Part No SW: 1Z0 919 283 B HW: 1Z0 919 283 B
Component: Parkhilfe 4-Kan H04 0020
Coding: 0000001
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3D753DC71855
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
Jest to pierwszy skan po 2 dniach jazdy
kodowanie jak octavia 07
kodowanie jako jetta/tiguan/leon/octavia 4x4--dalej nic sie nie dzieje, nie słychac silniczków lamp...zero
kodowane jako jetta
po kasowaniu błedów taki mam obraz na koniec
Sprzedam Lampy przednie, zbiornik spryskiwaczy 3.5 L z pompką
żadnych kodowań jako jetta/tiguan, tylko octavia ma być czyli 0000007
czujniki dobrze pokazują wartości pochyleń wahaczy.
żeby wykonać nastawy podstawowe, musisz stać autem z włączonym zapłonem
na prostej powierzchni z Tobą w środku, musisz włączyć światła,
nie możesz mieć ręcznego, ani hamulca wciśniętego
dryblaspl, myślę, że najpierw trzeba by spróbować wyeliminować te błędy z tylnych drzwi. Na początek sprawdź bezpieczniki nr 32 ( 30A ) i 34 ( 20A ) w desce rozdzielczej po lewej stronie. Jak tam będzie OK to sprawdź złączki i przewody idące ze słupka do tylnych drzwi ( w tych gumowych przelotach ), czy nie są zaśniedziałe/popękane. Sprawdź miernikiem ( albo żarówką ) napięcia na wtyczkach w słupkach ( pin 2/8 napięcie z bezpiecznika 32 i pin 8/8 napięcie z bezpiecznika 34 ). Jak wszystko będzie tam OK to jeszcze sprawdź przewód magistrali LIN idący z drzwi tylnych do przednich, po lewej i prawej stronie auta ( pin 7/8 w słupku B i pin 5/12 w słupku A).
EDIT
Mój błąd ops: nie doczytałem do końca AutoScan-a ops: ... Trochę dziwne, że w CE widzi błąd komunikacji z obydwoma sterownikami drzwi, a z bezpośredniego sprawdzania tylko z lewymi :roll: :? . Wygląda, że jednak bezpieczniki są OK, ale sprawdź te gumowe przeloty z przodu i z tyłu czy przewody wewnątrz nie są podgniłe/wilgotne...
EDIT2
Czy dobrze mi się wydaje, że masz zakodowane w CE ksenony z przesłoną Bajt0/Bit1 ( nie mam pod ręką pomocnika kodowania więc piszę z pamięci )? Bo w OII powinny być bez przesłony ( Bajt3/Bit4 )?
dryblaspl, pozwolisz ze się
podepnę żeby nie robić 100tematów.
mignęły mi ostatnio z 2-3 razy ksenony mignęły , tak jakby nie dostały prądu na pół sekundy.. , nie wiem tylko czy jeden czy obydwa.. , może jakieś sugestie ?
czyli że to jedna by mi migała ? 118tys , 5,5 lat ma auto , cały czas na swiatłach bo zawsze na trasie włączałem..
a może dasz mi jakiś link do żarówek jakie powinienem kupić pliz , rozumiem że wymieniam 2 od razu , chociażby ze względów estetycznych ?
4300 mają mieć barwę.
te które kupiłem świecą naprawdę dobrze w przeciwieństwie do kilku kompletów philipsów w oryginalnym opakowaniu VW, nawet tych przywożonych od kolegów z Czech i na 100% ori... Te Osramy są rzadziej podrabiane, ale kto ich tam wie.
Komentarz