Złe kodowanie ABS/ESP czy uszkodzona pompa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal89
    Classic
    • 2013
    • 19

    Złe kodowanie ABS/ESP czy uszkodzona pompa?

    SS, kawalerski to wiesz.... :elegant :hura
  • xman750
    Rider
    • 2011
    • 322

    #2
    Złe kodowanie ABS/ESP czy uszkodzona pompa?

    Witam
    jestem od dziś posiadaczem Octavii II 4x4 z 2006r i mam problem z ciągle świecącą się kontrolką ESP oraz przyciskiem ESP OFF + błąd:
    01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)
    012 - Electrical Fault in Circuit

    Brak ABS, ESP oraz napędu na tył.

    Zakładam że to znany problem z pompą ABS MK60 nr mojej pompy odczytany z VAGa: 1K0 907 379 AB

    Pytanie czy to może być coś poza pompą, oraz czy może pompy z nowszych roczników nie są dotknięte tą przypadłością wtedy zamiast oddawać tą do regeneracji kupiłbym jakąś młodszą na ebayu... Ewentualnie czy może to być jeszcze coś innego ?

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      xman750, wysłałem Ci na PW moje uwagi. Według mnie kodowanie masz błędne. Nie uwzględnia ono 4x4.

      Twoje kodowanie
      Software Coding: 0021122
      Według mnie +640 4Motion
      Nowe kodowanie 0021762
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • xman750
        Rider
        • 2011
        • 322

        #4
        Problem nadal nierozwiązany będę wdzięczny za wszelkie sugestie osób które mają jakieś pojęcie w temacie, przy próbie zmiany kodowania otrzymuję:

        Komentarz

        • spacewalker
          Elegance
          • 2012
          • 942

          #5
          czemu nie wejdziesz w adaptację i nie zrobisz nastaw G201 , a przynajmniej zobaczysz jakie ciśnienie pokazuje , o ile pokazuje .

          Komentarz

          • xman750
            Rider
            • 2011
            • 322

            #6
            Zamieszczone przez spacewalker
            czemu nie wejdziesz w adaptację i nie zrobisz nastaw G201 , a przynajmniej zobaczysz jakie ciśnienie pokazuje , o ile pokazuje .
            wyjąłem już pompę i jedzie jutro do: http://www.zmserwis.eu/ (twierdzą ze kodowanie jest prawidłowe) za kompletną regenerację wołają 500zł nie wiem czy to dużo czy mało ale tu w UK kosztuje to prawie 3x tyle wiec opłaci mi się nawet dołożyć 200zł na kuriera w dwie strony...

            [ Dodano: Sro 08 Maj, 13 02:41 ]
            No i dla potomnych napiszę jak się sprawa zakończyła. Pompa po regeneracji wróciła do mnie. Po zainstalowaniu, odpowietrzeniu oraz skasowaniu błędów wszystko działa jak trzeba bez żadnego kodowania czy adaptacji. Błędy nie wracają ESP da się włączyć oraz wyłączyć auto kilka dni temu przeszło przegląd bez problemu. Tak więc problem rozwiązany.

            Komentarz

            • Bary24
              Classic
              • 2014
              • 2

              #7
              Witam! Posiadam SO II 1,6 fsi 2006r. Mam problem ze świecącą kontrolką od ESP. Po podłączeniu kompa pokazuje błąd
              01435 czujnik ciśnienia hamulca. Byłem u elektryka i stwierdził,że jest uszkodzony przetwornik w pompie ABS. Z kompa odczytał że przy wciśniętym hamulcu pokazuje wartość 250 bar a wg. Niego powinno być ok. 100 bar. Nie chciał podjąć się naprawy ponieważ pompa jest razem z modułem i to dla niego za bardzo skomplikowane. Powiedział że albo nowa pompa albo poszukać kogoś kto spróbuje to naprawić. Sprawdził wiązki i są OK.
              Moja prośba jest taka: czy mogę coś jeszcze ewentualnie sprawdzić lub np. przeczyścić (bezpiecznik, styki jakieś inne połączenia) za nim zdecyduje się na najgorsze czyli poszuka nie nowej pompy.
              Czekam na podpowiedzi jak spróbować rozwiązać ten problem. Z góry dziękuję.

              Komentarz

              • xman750
                Rider
                • 2011
                • 322

                #8
                Zamieszczone przez Bary24
                Witam! Posiadam SO II 1,6 fsi 2006r. Mam problem ze świecącą kontrolką od ESP. Po podłączeniu kompa pokazuje błąd
                01435 czujnik ciśnienia hamulca. Byłem u elektryka i stwierdził,że jest uszkodzony przetwornik w pompie ABS. Z kompa odczytał że przy wciśniętym hamulcu pokazuje wartość 250 bar a wg. Niego powinno być ok. 100 bar. Nie chciał podjąć się naprawy ponieważ pompa jest razem z modułem i to dla niego za bardzo skomplikowane. Powiedział że albo nowa pompa albo poszukać kogoś kto spróbuje to naprawić. Sprawdził wiązki i są OK.
                Moja prośba jest taka: czy mogę coś jeszcze ewentualnie sprawdzić lub np. przeczyścić (bezpiecznik, styki jakieś inne połączenia) za nim zdecyduje się na najgorsze czyli poszuka nie nowej pompy.
                Czekam na podpowiedzi jak spróbować rozwiązać ten problem. Z góry dziękuję.
                pompę ABS trzeba wymienić lub zregenerować mnie kosztowało to 500zł tu: http://oferia.pl/wykonawca/z-m-serwis/81405 i od ponad roku mam spokój

                Komentarz

                Pracuję...