EMISSION WORKSHOP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pihajtol
    Classic
    • 2010
    • 9

    EMISSION WORKSHOP

    LR. f cńmnv bp yo

    -:-) ?yfttrdt n, eb

    To pisal moj najmlodszy
  • witek_sz
    Drive
    • 2008
    • 91
    • Octavia II (1Z3)
    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    EMISSION WORKSHOP

    Witam,
    w mojej skodzie zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika i wyświetla się komunikat EMISSION WORKSHOP. Po podłączeniu do komputera wyskakują błędy 19557, 19558 i nie dają się wykasować.
    Wymieniałem już dwie przepustnice (klapy gaszące) ale błędy nadal nie dają się wykasować.
    Koledzy proszę jakieś informacje, może ktoś z was miał coś takiego.
    OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Sprawdz bezpieczniki.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        A te klapy to nowe ? uzywane ?
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          witek_sz, a wiązka jest OK?
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • mike007007
            Ambiente
            • 2010
            • 119

            #6
            Przerabiałem podobny problem a dokładniej dalej walczę

            Komentarz

            • Kicer
              Ambiente
              • 2011
              • 217

              #7
              mike007007, Ale kolega witek_sz, ma klapę elektryczną a Ty masz podciśnieniową.
              Proponuję sprawdzić wiązke silnika pod filtrem powietrza. Pewnie przetarła się o wąż wodny chłodnicy bądź rurka karbowana przetarła izolacje przewodów i zgniły.
              Wytargaj filtr powietrza z całą obudową a tam znajdziesz wiązkę silnika, zobacz czy nie ma widocznych przetarć, jak nie ma to rozizoluj ją i wyciągnij z rurki karbowanej i wtedy szukaj przewodów o tym samym kolorze co przy przepustnicy i sprawdź czy nie zgniły (pociągnij delikatnie). Jak pękły to masz rozwiązanie, jak nie to szukaj dalej może jak u kolegi sterownik był grzebany przez jakiegoś speca...

              Pozdrawiam MArcin
              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

              Komentarz

              • witek_sz
                Drive
                • 2008
                • 91
                • Octavia II (1Z3)
                • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                wygląda na to ż.e klapa zaworu gaszącego jest OK a błędy nadal są.
                zamontowane dwie (używane) a błędy nadal te same nie dają się wykasować.
                ma ktoś jakieś ciekawe pomysły
                Dzięki
                OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

                Komentarz

                • krzysztofka
                  Classic
                  • 2011
                  • 20

                  #9
                  Witam
                  U mnie 2 bledy 19557 i 19558
                  wymienilem klapke na dobra - z innego auta (BXE) i dalej wali bledami
                  swoja (Z BKC) - teoretycznie niesprawna wstawilem do tego innego auta i jest OK

                  bezpieczniki cale (50A i 10A)
                  wtyczka umyta i wyczyszczona (byla troche zaolejona)
                  buczenia i innych odglosow brak

                  wiazka, przewody?
                  Co dalej?
                  Octavia II 1.9 TDI 2005 Liftback (Classic)

                  Komentarz

                  • witek_sz
                    Drive
                    • 2008
                    • 91
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    No i wszystko jasne
                    Walnięty był przewód w wiązce pod filtrem powietrza. Przewodzik zlutowany i wszystko działa jak należy
                    OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

                    Komentarz

                    • sebol77
                      Drive
                      • 2013
                      • 71

                      #11
                      u mnie przed paroma dniami też pojawił się ten problem...
                      po diagnostyce wyszły dwa błędy - wentylator na chłodnicy i niedomykająca się klapa, byłem u elektryka, wentylatory naprawione, ale twierdzi, że wiązka była już kiedyś przerabiana, zaproponował, założenie oryginalnej, żeby mi błędy nie wracały, orientuje się ktoś, gdzie taką wiązkę mogę kupić/zdobyć?
                      pozdrawiam
                      Sebastian

                      Szkolenia wstępne i okresowe z zakresu bhp dla Twoich pracowników -> szczegóły na www.bhpskania.pl
                      Zniżka dla OCP!

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez sebol77
                        wentylator na chłodnicy i niedomykająca się klapa
                        kolego lepiej niech poda ci te błędy bo pewnie to nie wiązka tylko klapa gasząca :roll:
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • gadula007
                          L&K
                          • 2009
                          • 1085
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                          #13
                          sebol77, klapa gaszaca to najczestszy powód tego błędu. Sam to przerabialem. Pierw pomagaly wymiany bezpieczników, które ciągle się przepalaly, ale potem zdechla klapa

                          Komentarz

                          • sebol77
                            Drive
                            • 2013
                            • 71

                            #14
                            Po wcześniejszym podłączeniu do kompa u kolegi kecaj pokazało taki błąd:
                            Adressword : 01
                            Nazwa :Elektronika silnika
                            Numer VAG :03G906016DS
                            Opis ster. :R4 2,0L EDC G200AG
                            Wersja SW :7000
                            Kodowanie :0000078
                            Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=740
                            Znalezione bledy
                            4C65 Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- Przerwa / zwarcie z masą
                            42B3 Sterowanie wentylatora chłodnicy 1 Zwarcie z masą
                            4C66 Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- Brak sygnału

                            elektryk twierdzi, że ktoś przede mną majstrował przy aucie i założył jakieś swoje przewody, on twierdzi, że nie zabiera się za klapę, bo póki będę miał dziadoskie przewody, błąd będzie się powtarzał...
                            pozdrawiam
                            Sebastian

                            Szkolenia wstępne i okresowe z zakresu bhp dla Twoich pracowników -> szczegóły na www.bhpskania.pl
                            Zniżka dla OCP!

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              Zamieszczone przez sebol77
                              -V157-
                              To najpierw niech sprawdzi czy dziala klapa oraz czy bezpiecznik jest sprawny, a potem niech drutuje
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • sebol77
                                Drive
                                • 2013
                                • 71

                                #16
                                ok, zmienię mechanika i powiem mu, co podpowiadacie

                                auto odebrane
                                klapa sprawna, przepustnica wyczyszczona, kontrolka świeci się nadal...
                                na wydruku napisane jest: "19558 P3102 Motor for intake flap- V157: no signal" oraz "19557 P3101 Motor for intake flap- V157: open or short to ground"
                                tym razem chyba czeka mnie wizyta u jakiegoś superelektryka...

                                pójdę teraz chyba sam oglądać tą wiązekę pod filtrem, jak piszecie, chociaż wydaje mi się, że mechanik powinien to sam sprawdzić
                                pozdrawiam
                                Sebastian

                                Szkolenia wstępne i okresowe z zakresu bhp dla Twoich pracowników -> szczegóły na www.bhpskania.pl
                                Zniżka dla OCP!

                                Komentarz

                                Pracuję...