Moja alh ma bębny, jakiś czas temu milem usuwany rant wewnątrz bębna, w trakcie próby otworzenia było parę puk puk, po czym odpadł z bębna jakiś odważnik, który był doń przylepiony. Orientuje się ktoś pocórz się tam znajdował i czy jego barak ma jakiś wpływ na jazdę?
[O2] Szarpanie, EGR, przepływak
Zwiń
X
-
[O2] Szarpanie, EGR, przepływak
Witam, w mojej Skodzie OII 2.0 TDI BMM pojawiło sie delikatne szarpanie na każdym biegu między 1500-2000 obr. Wymieniłem przepływkę bo wcześniej wyło szarpnięcie na drugim biegu. Podejrzewany byl też EGR ale szukam najtańszej opcji wiadomo wiec szukam po kolei. Teraz pojawiło się to szarpanie, jest delikatne ale odczuwalne więc denerwuje. Co podejrzewacie w czym może być problem? Dzięki za odpowiedzi z góry.
-
-
Zamieszczone przez Kicertanio nie będzie. Podjedź do kogoś kumatego ewentualnie sam sprawdź który pompowtrysk zaczyna tracić na siłach.
Miałem to samo tylko że ja mam BKD.
Pozdrawiam MArcin
Komentarz
-
-
Wstepnie da sie je sprawdzic na kompie. ale rozpylanie tylko na stole.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Ich jakość pracy da się sprawdzić komputerem (tzn zobaczysz który odbiega od normy/pozostalych) Grupa 13, 18, 23. Jak to wpiszesz w google lub szukajce to znajdziesz co i jak. Ewentualnie skorzystaj z informacji podanych tutaj http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzen...w-silniku-tdi/.
Jest to właściwie to samo co udostępnia skoda/vw serwisom.
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Komentarz