Zamieszczone przez andrzej1962
Blad przeplywomierza .
Zwiń
X
-
Blad przeplywomierza .
Witam czy niesprawny przeplywomierz moze byc powodem zwiekszonego kopcenia w 1.9 tdi ? No i czy dziurawy dolot moze powodowac blad przeplywki . Bledy sprawdzalem vcds em i po wykasowaniu zaraz sie pojawia blad 000257 mass air flow sensor g70.
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 997 013 M HW: 03G 906 021 AB
Component and/or Version: R4 1,9l EDC 000AG 3532
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 40580 222 91902
VCID: 346D020957204E9
1 Fault Found:
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 167656 km
Time Indication: 0
Date: 2113.14.13
Time: 16:31:24
Freeze Frame:
RPM: 2016 /min
Speed: 95.0 km/h
Temperature: 30.6°C
Absolute Pres.: 1203.6 mbar
Mass Flow: 25.60 g/s
(no units): 1.26
Temperature: 84.6°C
Readiness: 0 0 0 0 1
Boje sie wymieniac przeplywke bo moze to cos innego a koszt w szwecji 1700 koron .
P.S czytam i czytam i chyba najlepiej jak zrobie logi przeplywki wtedy bedzie mozna zobaczyc co i jak . Jak by cos to zamieszcze tu .
-
-
Wlasnie mam problem z tym dolotem jak to sprawdzic dokladnie . Sprawdzilem reka caly dolot miedzu filtrem a turbina . Nigdzie nic nie zasysa . Czu za turbina przed intercoolerem tez musze sprawdzac ? Czy wszystko zdemontowac i sprawdzac w rekach ? Pozniej za turbina to strasznie trudno sprawdzac bo nigdzie nie ma dojscia .
Wlasnie wrocilem z warsztatu . Wszystkie doloty wszystkie rury posprawdzane nic nie puszcza . Zdemontowalismy z kolega prawie wszystkie rury wszystko pieknie bez oleju . Kolega mowi ze siedzi nowe turbo w aucie . Jedyny blad jaki wyskakuje w aucie to blad przeplywki .
Jutro zrobie podmianke przeplywki i zobacze czy bedzie lepiej .
Komentarz
-
Komentarz